تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۵۸۸۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبیر هیات: موارد انضباطی در فوتبال خوزستان سیر نزولی داشته است
از سال 93 تاکنون که فوتبال خوزستان با مدیریت آقای طالقانی اداره می شود، در بخش مسائل انضباطی شاهد یک فرایند سراشیبی هستیم و احکام قضایی که توسط کمیته انضباطی صادر شده است، کاهش داشته است
دبیر هیات فوتبال خوزستان با اشاره به سیر نزولی صدور احکام انضباطی در استان، گفت: از سال 93 تاکنون که فوتبال خوزستان با مدیریت آقای طالقانی اداره می شود، در بخش مسائل انضباطی شاهد یک فرایند سراشیبی هستیم و احکام قضایی که توسط کمیته انضباطی صادر شده است، کاهش داشته است. 

قاسمی در سمینار ایمنی و امنیت ورزشگاه‌ها که روز سه‌شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان مهد فوتبال ایران است و این مهم را آمار و ارقام و همچنین صدور بازیکنان ما به تیم‌های ملی و تیم‌های ملی پایه و حضور بازیکنان مان در لیگ‌های دسته یک و برتر کشور ثابت می‌کند.

 وی خاطرنشان کرد: 218 باشگاه در رده‌های مختلف فوتبال خوزستان فعالیت می‌کنند و خوزستان در بخش فوتبال و فوتسال بانوان نیز توانسته است علی رغم محدودیت‌های فرهنگی، فعالیت‌های چشمگیری داشته باشد.

 دبیر هیات فوتبال خوزستان خاطر نشان کرد: از سال 93 تاکنون که فوتبال خوزستان با مدیریت آقای طالقانی اداره می شود، در بخش مسائل انضباطی، فرایندی که استان طی کرده است، یک فرایند سراشیبی و احکام قضایی که توسط کمیته انضباطی صادر شده است، کاهش داشته است. 

وی عنوان کرد: همچنین باشگاه‌های ما به حدی رسیده‌اند که توانسته‌اند موارد موجود انضباطی را توسط لیدرهای خود، تماشاگران و مربیان و بازیکنان‌شان کنترل کنند و نگذاشته اند آلودگی ها از نظر اخلاقی و دیگر مسائل وارد ورزشگاه‌ها شود که سیر نزولی در احکام انضباطی نیز این موضوع را نشان می‌دهد.

 قاسمی در پایان گفت: لیگ‌های فوتبال پایه استان نیز به صورت مرتب برگزار می‌شود و حضور خوزستانی ها در تیم ملی نوجوانان، نشان دهنده رشد و شکوفایی فوتبال خوزستان است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار