تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۱۵۸۹۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی فولاد:‌ بازیکنان باید به نظر سرمربی احترام بگذارند
مربی فولاد:‌ بازیکنان باید به نظر سرمربی احترام بگذارندمربی تیم فوتبال فولادخوزستان درباره درخواست رضایت‌نامه از سوی احمد عبدالله‌زاده برای جدایی از این تیم، گفت: طبیعی است بازیکنی که بازی نکند، ناراحت می‌شود ولی تمام بازیکنان ایران و فولاد باید به نظر سرمربی و کادر فنی احترام بگذارند و بازیکنی حرفه‌ای است که به کارش ادامه دهد. 

سیدسیروس نعمتی‌نژاد در نشست خبری پیش از بازی با  مشکی‌پوشان مشهد،(روز چهارشنبه) اظهارکرد: با توجه به این‌که باید در کورس بمانیم از این به بعد تمام بازی‌های ما حکم فینال دارد. بازی به بازی پیش می‌رویم و کاری به جایگاه تیم‌ها نداریم.

وی ادامه داد: مطمئنا فردا بازی سختی خواهیم داشت ولی کاملا آماده هستیم. همچنین با توجه به اضافه شدن نفرات جدید، دست‌مان بازتر خواهد بود.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان عنوان کرد: هواداران همیشه یاور ما بوده‌اند و از این به بعد شرایط سخت‌تر می‌شود و امیدواریم بیشتر کمک‌مان کنند و ما را تنها نگذارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانی که در نیم‌فصل جذب شده‌اند، از نظر قیمت در سطح مناسبی قرار دارند؟ گفت: آن‌ها با باشگاه به توافق رسیدند و فکر نمی‌کنم قراردادشان سنگین باشد.

نعمتی‌نژاد درباره  تیم مشکی‌پوشان مشهد  نیز خاطر نشان کرد: حریف چیزی برای از دست دادن ندارد و هر بازی برای آن‌ها حکم فینال دارد تا سقوط نکنند و هر امتیازی که بگیرند در این راستا به آن‌ها کمک می‌کند. بازی کردن با چنین تیم‌هایی سخت است ولی همان‌طور که گفتم ما آماده بازی در هر شرایطی هستیم، چرا که باید در کورس بمانیم تا سهمیه بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که در حال حاضر رقیب جدی پرسپولیس محسوب می‌شوید، آیا رسیدن به قهرمانی را برای فولاد متصور هستید؟ گفت: سخت است که قهرمان شویم ولی این مهم دور از دسترس نیست.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد فولاد در خط هافبک با ازدیاد بازیکن مواجه است، عنوان کرد: کادر فولاد با تجربه است و موقعی که دست به جذب مهره‌ای می‌زند، مطمئنا فکر همه چیز را کرده است. مطمئن باشید نفراتی که با آن‌ها قرارداد می‌بندیم برای یک سال و نیم تا دو سال است و در واقع می‌خواهیم تیم را برای سال آینده نیز داشته باشیم.

وی همچنین در پاسخ به سوال ایسنا درباره درخواست رضایت‌نامه از سوی احمد عبدالله‌زاده ملی‌پوش این تیم، گفت: عبدالله‌زاده ملی‌پوش و بازیکن خوزستان است. طبیعی است بازیکنی که بازی نکند، ناراحت می‌شود ولی باید به تمام بازیکنان ایران و فولاد بگویم که به نظر سرمربی و کادر فنی احترام بگذارند. بازیکنی حرفه‌ای است که به کارش ادامه دهد. تیم ما با داشتن عبدالله‌زاده و جذب بازیکنان دیگر، قوی‌تر خواهد ‌شد. امیدوارم بازیکنان به این فکر باشند که همیشه در خدمت تیم، مربی و باشگاه باشند.

 رضا عنایتی سرمربی مشکی‌پوشان مشهد به دلیل این که پرواز تیمش عصر به اهواز رسید در نشست خبری قبل از بازی با فولاد حاضر نشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار