تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۵۸۹۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدافع تیم استقلال خوزستان:
تمام پولم را بخشیدم اما قراردادم را فسخ نمی کنند
مدافع تیم استقلال خوزستان گفت: 87 درصد مابقی مبلغ قراردادم را بخشیدم تا از این تیم جدا شوم اما قراردادم را فسخ نمی کنند.

رضا مرادی اظهار کرد: با توجه به این که از لحاظ مالی تامین نیستم و در طول نیم فصل نیمکت نشین بودم بارها برای فسخ قرارداد نزد مسئولان باشگاه رفتم اما با من همکاری نمی کنند.

مدافع تیم استقلال خوزستان افزود: مسئولان باشگاه به من اعلام کردند که ابتدا باید مابقی مبلغ قرارداد خود را ببخشم تا قراردادم را فسخ کنند در حالی که تنها 13 درصد قراردادم از باشگاه پول دریافت کردم.

مرادی با اشاره به این که تا پایان هفته هجدهم باید 60 درصد از میزان قراردادم را دریافت می کردم ، افزود: من از کسی در تیم ناراحت نیستم ولی با شرایط موجود دیگر نمی توانم در تیم بمانم.

وی با اشاره به این که از چهار یا پنج تیم لیگ برتری و دسته یکی پیشنهاد دارم افزود: برای این که بتوانم به تیم دیگری بپیوندم ابتدا باید قراردادم فسخ شود سپس تیمم را مشخص کنم. با وجود این که خواسته مسئولان را انجام دادم اما آنها با من همکاری نمی کنند و این واقعا ناراحت کننده است.

تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب 14 امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد این تیم روز جمعه به مصاف تیم سایپا می رود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار