تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۵۸۹۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آینده درخشان خوزستان در رشته دوچرخه سواری
سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت آینده این رشته ورزشی در خوزستان را درخشان دانست و گفت: در رقابت های آسیایی مالزی شانس کسب چندین مدال را داریم.

محمد ابوحیدری اظهار کرد: دوچرخه سواری خوزستان که از پیشینه خوبی برخوردار بوده و در ادوار گذشته قهرمانانی را به کشور عرضه داشته است چند سالی در رکود بود اما خوشبختانه در یک سال اخیر شاهد پیشرفت دوچرخه سواری خوزستان در کشور هستیم.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری با بیان این که شرایط این رشته در استان با وجود ورزشکارانی همچون احسان خادمی بهتر از قبل شده است افزود:با توجه به وجود زیرساخت های لازم دوچرخه سواری در خوزستان، در آینده نزدیک می توان شاهد بروز استعدادهای درخشانی در بین دوچرخه سواران این استان بود.

وی در ادامه به اردوی آماده سازی تیم ملی در خوزستان اشاره کرد و گفت: با توجه به برگزاری مسابقات آسیایی مالزی در اواخر بهمن ماه، آخرین مرحله اردو آماده سازی از روز هشتم دی ماه در اهواز آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

ابوحیدری با اشاره به این که در این اردو بیست دوچرخه سوار حضور دارند که از این تعداد 14 نفر به مسابقات آسیایی اعزام می شوند افزود: ما هر ساله به خاطر شرایط آب و هوایی مناسب خوزستان اردوهای خود را به اجبار در اهواز برگزار می کردیم اما امسال بر خلاف گذشته شرایط پیست و خوابگاه ورزشکاران به مراتب بهتر از دوره های قبل است.

وی به حضور احسان خادمی ملی پوش خوزستانی تیم دوچرخه سواری در این اردو اشاره کرد و گفت: خادمی در شرایط خوبی به سر می برد و یکی از نفرات اصلی تیم ملی بزرگسالان به شمار می رود. در حال حاضر به غیر از خادمی چهار دوچرخه سوار خوزستانی آقا و خانم در اردو داریم که از این تعداد یک نفر به عضویت تیم ملی جوانان در می آید.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری در ادامه به رقابت های آسیایی مالزی اشاره کرد و گفت:با توجه به این که سال گذشته نتایج خوبی در رقابت های آسیایی کسب کردیم امسال نیز نتایج خوبی کسب کرده و شایستگی کسب چندین مدال را داریم.

اردوی آماده سازی تیم ملی دوچرخه سواری از روز هشتم دی ماه به مدت یک ماه در پیست بین المللی دوچرخه سواری شهدای خوزستان در حال برگزاری است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار