تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۵۸۹۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزیر ورزش: پروژه های نیمه کاره خوزستان تا پایان دولت دوازدهم به اتمام می رسند
وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش این است که تمام پروژه های نیمه تمام خوزستان تا پایان این دولت به بهره برداری برسند
وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش این است که تمام پروژه های نیمه تمام خوزستان تا پایان این دولت به بهره برداری برسند.

وزیر ورزش: پروژه های نیمه کاره خوزستان تا پایان دولت دوازدهم به اتمام می رسند

مسعود سلطانی‌فر روز جمعه در حاشیه افتتاح خانه جوان رامهرمز اظهار کرد: در سفری که به استان خوزستان داریم، قرار است با سفر به شش هفت شهرستان، بازدیدی از پروژه‌های این شهرستان داشته باشیم و همچنین چندین پروژه ورزشی به افتتاح خواهد رسید‌. تعدادی از پروژه‌ها نیز گلنگ‌زنی می‌شوندو  ۱۰ خانه جوان نیز به افتتاح خواهند رسید.

وی در ادامه عنوان کرد: شهرستان رامهرمز یک منطقه بسیار مستعد از نظر اقتصادی و ورزشی است، و فکر می‌کنم تمام نقاط استان خوزستان، دارای ظرفیت‌های ورزشی و استعدادهای ورزشی بسیار خوب در رشته‌های مختلف است که تاریخ ورزش کشور نیز نشان می‌دهد که جایگاه خوزستان یک جایگاه ویژه بوده و همواره در تیم‌های ملی و رویدادهای بین‌المللی و همچنین افتخارآفرینی‌ها، وضعیت خیلی خوبی داشته است.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: ان‌شاءالله با فراهم شدن زیرساخت‌ها و امکانات مختلف و همچنین فضاهای مناسب بتوانیم در آینده خبرهای خوشی از ورزش خوزستان و افتخارآفرینی‌های ورزشکاران این استان داشته باشیم.

وی عنوان کرد: در رامهرمز اتفاق خوبی در بخش ورزش افتاد و سالن سرپوشیده بسیار زیبایی که عملیات ساخت آن به 22 سال قبل برمی‌گردد و همچنین برای ۱۰ سال بود که این پروژه متوقف شده بود، امروز با تلاش مدیران این استان، استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین مسوولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید. همچنین خوابگاه ورزشکاران با ظرفیت 100 نفر برای اسکان تیم‌های مختلف به افتتاح رسید که این خوابگاه از نظر اندازه جزو خوابگاه‌های درجه یک کشور محسوب می‌شود. همچنین با توجه به اینکه این شهرستان محلی برای اداره ورزش و جوانان نداشت، از امروز صاحب یک مکان دائم شد. 

سلطانی‌فر گفت: خانه جوان رامهرمز نیز افتتاح شد تا ان‌شاءالله برای حضور سمن‌ها باشد و این کانون، محلی برای بحث و تبادل نظر و همچنین ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی جوانان این شهرستان باشد. 

وی بیان کرد: مجموعه‌های که امروز در شهرستان رامهرمز به افتتاح رسیدند، می‌توانند خیزشی در ورزش و جوانان رامهرمز ایجاد کند. امکانات شهرستان خوب است و تلاش این است که سایر پروژه‌های نیمه‌کاره خوزستان که ۱۰ تا ۲۰ سال است نیمه‌کاره مانده‌اند تا پایان این دولت، تکمیل و به بهره‌برداری برسند تا در نهایت موجبات رضایت مردم خوزستان فراهم شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار