تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۵۸۹۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سلطانی‌فر: خوزستان ظرفیت بسیاری در ورزش دارد
وزیر ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که خوزستان ظرفیت بسیار بالایی در ورزش دارد، گفت: ان‌شاءالله در هر دو بخش همگانی و قهرمانی، ورزش بانوان و سایر رشته‌ها بتوانیم دستاوردهای خوبی از این استان داشته باشیم.
سلطانی‌فر: خوزستان ظرفیت بسیاری در ورزش داردوزیر ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که خوزستان ظرفیت بسیار بالایی در ورزش دارد، گفت: ان‌شاءالله در هر دو بخش همگانی و قهرمانی، ورزش بانوان و سایر رشته‌ها بتوانیم دستاوردهای خوبی از این استان داشته باشیم. 

مسعود سلطانی‌فر روز جمعه در حاشیه افتتاح پروژه‌های ورزشی شهرستان اندیمشک، اظهارکرد: امروز چند پروژه و خانه جوان در خوزستان به افتتاح رسید و عملیات اجرایی یکی دو خانه جوان نیز آغاز شد.

وی افزود: ورزش در خوزستان، ظرفیت بسیار بالایی دارد و همواره در گذشته در رشته‌های مختلف شاهد حضور خوزستانی‌ها بوده ایم. خوزستانی‌ها استخوان‌بندی خیلی از تیم‌های ملی را در گذشته نه چندان دور تشکیل می‌دادند و باعث عزت و افتخار ورزش کشور بودند. 

وزیر ورزش و جوانان خوزستان گفت: فکر می‌کنم با کارهایی که در یکی دو سال گذشته انجام شد و پروژه‌هایی که بنا داریم طی دو سه سال آینده به اتمام برسانیم، اتفاق ویژه‌ای در خوزستان رقم خواهد خورد و همین باعث می‌شود که در آینده از ورزش خوزستان خبرهای خوشی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: کارهای مشترکی که با استان خوزستان انجام می‌دهیم و تقسیم کاری که صورت گرفته است و همچنین حمایت خوبی که مدیریت استان و مجمع نمایندگان خوزستان دارد و تلاش‌های همکارانم در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان باعث شده که کار به خوبی پیش رود و تقریبا تمام پروژه‌های فعال هستند و یکی پس از دیگری به بهره‌برداری می‌رسند و هر ماه نیز پروژه‎هایی را برای افتتاح داریم.

سلطانی فر بیان کرد: ان‌شاءالله در هر دو بخش همگانی و قهرمانی، ورزش بانوان و سایر رشته‌های مرتبط بتوانیم دستاوردهای خوبی از خوزستان داشته باشیم و شاهد افتخارآفرینی خوزستانی‌ها باشیم.

وی گفت: در کارهایی که مشارکتی با استان خوزستان انجام می‌دهیم، هر چقدر که مدیران این استان بیشتر به صحنه بیایند و منابع بیشتری را بیاورند، ما نیز بیشتر مشارکت خواهیم کرد. وشبختانه خوزستان در بین استان‌های کشور، وضعیت خوبی دارد. چند استان از جمله خوزستان، به خوبی مشارکت می‌کنند و با توجه به این که استعدادهای فراوانی در رشته‌های ورزشی خوزستان وجود دارد و همچنین مکان‌ها و بناهایی که افتتاح می‌شود، ان‌شاءالله شاهد بروز و ظهور خلاقیت‌های جوانان این استان خواهیم بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار