تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۵۸۹۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حیدری: حال ورزش خوزستان رو به خوبی است
مدیرکل ورزش و جوانان گفت: حال ورزش خوزستان رو به خوبی است و همکاران من هرگز ساعتی از وقت خود را به بطالت نمی‌گذارند و شبانه روز تلاش می‌کنند تا ان‌شاءالله فضا و فرصت برای رشد و شکوفایی نوجوانان و جوانان خوزستانی فراهم شود
مدیرکل ورزش و جوانان گفت: حال ورزش خوزستان رو به خوبی است و همکاران من هرگز ساعتی از وقت خود را به بطالت نمی‌گذارند و شبانه روز تلاش می‌کنند تا ان‌شاءالله فضا و فرصت برای رشد و شکوفایی نوجوانان و جوانان خوزستانی فراهم شود. 

افشین حیدری در جشن بزرگ ورزشکاران و جوانان شهرستان اندیمشک که روز جمعه با حضور وزیر ورزش و استاندار خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: نماینده مردم اندیمشک انصافا برای ورزش این شهرستان سنگ تمام گذاشته است. من نیز به عنوان متولی ورزش خوزستان باید بگویم حال ورزش خوزستان رو به خوبی است و مطمئن باشید مانند این مراسمی که امشب در اندیمشک برگزار شد، در جای جای استان خوزستان نیز تکرار خواهد شد.

وی افزود: شاید بعد از 24 سال شاهد قهرمانی مینی بسکتبال خوزستان و جودو خوزستان در لیگ برتر بودیم و حضور سه تیم در لیگ فوتبال برتر کشور و خیلی اتفاقات مثبت مانند کلنگ‌زنی خانه کشتی اندیمشک و ایذه و افتتاح چندین پروژه‌ها در استان خوزستان از شمال تا جنوب و شرق تا غرب هستند بیان گر این موضوع هستند.

 مدیرکل ورزش و جوانان گفت: شعار اول مجموعه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، تلاش برای خوزستانی بهتر است و من در همین جا می‌گویم که همکاران من هرگز ساعتی از وقت خود را به بطالت نمی‌گذارند و شبانه روز تلاش می‌کنند تا ان‌شاءالله فضا و فرصت برای رشد و شکوفایی نوجوانان و جوانان خوزستانی فراهم شود.

وی افزود: وزیر ورزش نیز محکم پشت سر ورزش خوزستان ایستاده است و از ورزش استان حمایت می‌کند و این در تکالیف و دستوراتی که او به زیرمجموعه خود می دهد نیز  وجود دارد.

حیدری گفت: بخشی از پروژه‌هایی که امروز وزیر ورزش افتتاح و بازدید کرد، هنوز جای کار دارند و انصافا سایر دستگاه‌ها نسبت به اندیمشک تکلیف خود را ادا کرده‌اند و ان‌شاءالله با حمایت وزیر ورزش بتوانیم سهم ورزش و جوانان ورزش را در این حوزه و شهرستان ادا کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار