تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۵۹۰۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم دزفول:
حوزه ورزش و جوانان دزفول متحول می‌شود
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و مشارکت وزارت نفت اعتبارات و تجهیزات ورزشی مناسبی برای این حوزه در شهرستان دزفول دریافت شده و به‌زودی شاهد تحول خوبی در بحث ورزش شهرستان خواهیم بود.

عباس پاپی زاده اظهار کرد: یکی از برنامه‌های بازدید وزیر ورزش بود که به دلیل اضافه شدن برخی شهرستان‌ها به برنامه بازدید وزیر موجب کاهش زمان حضور وی در دزفول و درنتیجه این سفر لغو شد.

وی افزود: به دلیل اینکه مشکلات حوزه ورزش و جوانان شهرستان دزفول نیازمند زمانی فراتر از دو ساعت است با هماهنگی وزیر برنامه حضور وی در دزفول به ماه‌های آینده موکول شد تا در فرصت بهتر مشکلات ورزش و جوانان این شهرستان با حضور وزیر بررسی شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به‌زودی بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی دزفول با مشارکت وزارت نفت و وزارت ورزش در حضور وزیر ورزش و جوانان کلنگ زنی می‌شود، زمین آن مشخص‌شده و در حال انتقال مالکیت به وزارت ورزش است.

وی با اشاره به مشکلات ورزشگاه مجدیان دزفول، گفت: ورزشگاه مجدیان دزفول که مدت‌ها است عملیات بازسازی آن متوقف‌شده بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، بازسازی فاز اول آن مجدد آغاز به کارکرده و بر اساس دستور مستقیم وزیر ورزش و جوانان این ورزشگاه باید در اولویت تکمیل قرار گیرد.

پاپی زاده بیان کرد: پروژه‌های بزرگ دزفول در حوزه ورزش و جوانان در شهرهای میانرود، امام، صفی‌آباد، حمزه و بخش شهیون وجود دارد.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و مشارکت وزارت نفت اعتبارات و تجهیزات ورزشی مناسبی برای این حوزه در شهرستان دزفول دریافت شده و به‌زودی شاهد تحول خوبی در بحث ورزش شهرستان خواهیم بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار