تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۵۹۰۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار امیدیه: هندیجان مظلوم و محروم واقع‌ شده است
فرماندار امیدیه: هندیجان مظلوم و محروم واقع‌ شده استفرماندار امیدیه گفت: هندیجان و امیدیه مظلوم و محروم هستند و جلسات زیادی در رابطه با آب و بحث کشاورزی برگزار شد و این موضوع همه‌گیر شده است.

سید مهران رفیعی در جلسه بررسی مشکلات آب کشاورزی و شرب هندیجان که در سالن جلسات فرمانداری هندیجان برگزار شد اظهار داشت: در رابطه با مشکلات خشکی آب رودخانه زهره پیگیری‌های زیادی صورت گرفته است اما متأسفانه برخی از مسئولان به نحوی برخورد می‌کنند که بسیار نادرست و این مورد در جلسه استانداری با حضور همه مسئولان مشهود بود.

وی افزود: هر کس به کشاورزان در مشکلاتشان کمک نکند نادانی کرده است برخی‌ها فکر می‌کنند همین‌که یک شهرستان آب داشته باشد کافی است و دیگر شهرستان‌ها را بی‌آب رها می‌کنند.

فرماندار امیدیه بیان کرد: ما هموطن هستیم و در یک کشور زندگی می‌کنیم انتظار داریم مسئولان به راه خیر هدایت در غیر این صورت باید عزل شوند.

وی گفت: در امیدیه جلسه‌ استانی برگزار شد که همه مسئولان استانی و کشوری در آن حضور داشتند و رعایت نوبت‌بندی آب در آن مصوب شد و بر اساس آن پایین‌دست که هندیجان است باید از آب استفاده کند.

آب باید به مردم و کشاورزان هندیجان برسد

رفیعی افزود: ما نهر ملأ و دیگر نهرهای امیدیه را بسته‌ایم و برخی‌ها در بالادست مقاومت می‌کنند باید به مردم هندیجان هم آب برسد تا از تشنگی و بی‌آبی تلف نشوند.

فرماندار امیدیه بیان کرد: طبق دستورات و مصوبات، هندیجان 20 هزار و امیدیه 10 هزار هکتار زیر کشت دارند که باید برای آن‌ها آب کافی در نظر گرفته شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار