تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۵۹۰۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آب سد کوثر جهت تأمین آب شرب هندیجان رهاسازی شد
نماینده مردم شهرستان هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی وزارت نیرو، استانداری خوزستان، سازمان آب و برق خوزستان برای تأمین آب شرب مردم هندیجان رهاسازی آب صورت گرفت.

علی گلمرادی اظهار داشت: در مورد مسائل و مشکلات که در مبحث کشاورزی شهرستان هندیجان وجود دارد جلسه‌ای برگزار شد تا به این وضعیت رسیدگی شود.

وی افزود: در این جلسه فرمانداران شهرستان‌های امیدیه، هندیجان و همچنین رئیس اداره نظارت بر بهره‌برداری و نگه‌داری از حوزه آبریز زهره و جراحی از شرکت مدیریت منابع ایران وزارت نیرو حضور داشتند.

نماینده مردم هندیجان در مجلس بیان کرد: پیرامون رهاسازی آب از سد کوثر این جلسه برگزار شد و نتایج خوبی هم داشت و مقرر شد که ظرف چند روز آینده این رهاسازی انجام شود. با توجه به هماهنگی‌ها این رهاسازی‌ها صورت گرفت.

 وی گفت: مشکلات و مسائلی که در شهرستان هندیجان وجود دارد، بسیار زیاد بوده و این مشکلات همانند خر بار گندم روی‌هم افزوده‌ شده و به این راحتی قابل‌ برطرف کردن نیست. ولی ما در حال تلاش هستیم تا برخی موانع را برطرف کنیم.

گلمرادی عنوان کرد: مشکلاتی در حوزه کشاورزی، تجاری، گمرک صید و صیادی نبض هندیجان را فشرده است، بنابراین مسئولان دولتی باید با یک حرکت انقلابی موارد بزرگ این شهر را برطرف کنند.

هندیجان نیازمند توجه بیشتری در استان خوزستان است

وی افزود: این سه بخش تأمین‌کننده نیازمندی‌های شهرستان هندیجان است ما باید با یک راهکارهایی و اقدام زیربنایی و اساسی انجام بدهیم تا این دغدغه‌ها کم شود. امروز هندیجان نیازمند توجه بیشتری در خوزستان است.

نماینده مردم هندیجان بیان کرد: هندیجان مادر شهر حوزه انتخابیه بنده است، ما توجه بیشتری به این منطقه داریم اما به سبب بزرگ بودن حوزه انتخابیه و انبوه مشکلات در بخش عمومی، خصوصی، دولتی کمتر می‌توان همه موارد را برطرف کرد.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
0
0
جالبه! ديگه تامين آب شرب مردم هم جزو اخبار مسرت بخش شده. ممنون از اينهمه توجه
:
:
:
آخرین اخبار