تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۱۵۹۰۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان عنوان کرد:
قیمت تخم مرغ در خوزستان کمتر از نرخ مصوب
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این‌که میزان مصرف تخم مرغ در خوزستان حدود 53هزار تن است، گفت: قیمت تخم مرغ در استان خوزستان از قیمت تصویب شده- شانه‌ای 12هزار و 600تومان- برای مصرف کننده پایین‌تر آمده است و انتظار می‌رود در روزهای آینده همچنان شاهد کاهش قیمت باشیم. 
  
محمد مشکورزاده اظهار کرد: در شهرستان‌های رامهرمز، بهبهان، باغملک و دزفول تولید تخم مرغ صنعتی داریم و حدود 10 واحد فعال در این زمینه در استان مشغول به تولید تخم مرغ هستند. 
  
وی افزود: سالانه بیش از 3هزار و 500تن تخم مرغ در خوزستان تولید می‌شود. همچنین حدود 5 هزار تن نیز تخم مرغ بومی با توجه به جمعیتی که در روستاها ساکن هستند، تولید می‌شود. 
  
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این‌که حدود 46هزار تن موازنه تولید تخم مرغ در استان خوزستان منفی است، تصریح کرد: با این میزان تولید، نیاز استان تامین نمی‌شود و نیاز است تا واحدهای مرغداری تخم گذار در خوزستان تاسیس شود. 
  
مشکور زاده بیان کرد: با توجه به ظرفیتی که در کل کشور در بحث تولید تخم مرغ وجود دارد، مجوز احداث واحدهای مرغداری تخم گذار داده نمی‌شود. 
  
وی گفت: دو واحد مرغداری تخم گذار جدیدا در استان خوزستان به بهره‌برداری رسیده است که یکی از این واحدها، تولیدات تخم مرغ آن وارد بازار شده است. با راه‌اندازی کامل این دو واحد، امیدواریم حدود 1850 تن تخم مرغ به ظرفیت تولید استان افزوده شود. 
  
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این‌که میزان مصرف تخم مرغ در خوزستان حدود 53 هزار تن است، اظهار کرد: علاوه بر تولیدی که در استان انجام می‌گیرد، باقی نیاز استان از استان‌های دیگر تامین و وارد خوزستان می‌شود. 
  
مشکورزاده با اشاره به افزایش قیمت تخم مرغ در هفته‌های اخیر، عنوان کرد: با توجه به سیاست‌های تنظیم بازار وزارتخانه، قرار شد تا استان‌هایی که تولید مازاد دارند، تولیدات خود را در اختیار استان‌هایی که دارای کمبود هستند، قرار دهند. در این زمینه استان خوزستان مشکلی در بحث افزایش قیمت‌ها نداشت. 
  
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت تخم مرغ در استان خوزستان از قیمت تصویب شده - شانه‌ای 12هزار و 600تومان - برای مصرف کننده پایین‌تر است و انتظار می‌رود در روزهای آینده همچنان شاهد کاهش قیمت باشیم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
دادرس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
0
2
احتمالا اين قيمتي كه مي گي نزديك خونه رييس جمهور دو دوره قبلا . يا خبر نداري بازار قيت چقدر .
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
0
2
میشه لطفا ادرس این تخم مرغ فروشها رااعلام بفرماید چون هر کجا رفتیم قیمت هر دانه بین 500 الا 600 تومان است لطفا با مردم رو راست باشید
هاید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
0
آقای محمد مشکورزاده این شیوه خود شیرینی برای مرکز نشینان نیست.
:
:
:
آخرین اخبار