تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۵۹۰۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دفاع تمام مدیرکل ورزش از رییس هیات اتومبیلرانی خوزستان
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان پس از انتخاب ابراهیم جوانمردی به عنوان رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان، در واکنش به معترضان، گفت: من پای جوانمردی می‌ایستم و از او می‌خواهم با کار کردن جواب مخالفان خود را بدهد. 

افشین حیدری در مجمع انتخاباتی رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان که روز شنبه در محل این اداره‌کل برگزار شد، در ابتدا در واکنش به صحبت افرادی که نسبت به چیدمان مجمع معترض بودند، اظهارکرد: هر کسی اعتراض دارد، اعتراضش بررسی خواهد شد ولی تهمت زدن حدی دارد؛ این هیات هشت ماه تعطیل بود و به صورت سرپرستی اداره می‌شد و گفتم اگر کسی مستنداتی در خصوص آقای جوانمردی دارد، بیاورد تا آن‌ها را بررسی کنیم و این‌که حالا تهمت بزنیم و بگوییم که اعضای مجمع چیده شده‌اند، درست نیست.

وی ادامه داد: مدتی پیش نیز خواستیم مجمع را برگزار کنیم که گفتند پنج هیاتی که انتخاب شده‌اند، با جوانمردی همراه هستند و به همین دلیل ما تصمیم به تغییر این هیات‌ها و حتی لغو مجمع گرفتیم، زیرا ما به دنبال شخص خاصی نیستیم و تعارفی هم با کسی نداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: ما در ورزش لشکرکشی نداریم و روسایی را داشتیم که این‌گونه بودند که دیگر هرگز جایی در ورزش ندارند. چند ماه پیش نیز اعتراض شد که با توجه به این‌که جوانمردی خودش رییس هیات است، می‌خواهد مجمع پیش‌رو را مهندسی کند و ما هم از رییس فدراسیون خواستیم که او را برکنار کند و دبیر هیات را به عنوان سرپرست انتخاب کردیم و بعد هم طولی نکشید که باز هم گفتند که دبیر هیات مشکل دارد.

وی ادامه داد:‌ صحبت‌هایی که درباره افراد می‌شود، گردن همان‌هایی است که این‌گونه می‌گویند. ما در نهایت تصمیم گرفتیم فردی از اداره‌کل را به عنوان سرپرست بگذاریم. من بارها نیز به معاون خودم گفته‌ام که ما به دنبال این هستیم که حق‌الناس رعایت شود.

حیدری افزود: ما سپس پنج هیات که دارای حق رای بودند را انتخاب کردیم که بعد با من تماس گرفتند و گفتند  که آقای نصیری، معاون شما همه چیز را مهندسی کرده است و از او خواستم که بزرگواری و جلسه را لغو کند تا نظرات بررسی شود. آن‌ها بعد هم ‌گفتند که جوانمردی تخلفات بسیاری کرده است و من هم گفتنم که اگر مستنداتی دارند، ارائه دهند ولی تنها در حد حرف بود و مستنداتی نبود.

حیدری گفت: ما مسلمان هستیم و روایت داریم که ریختن خون یک مسلمان راحت‌تر از آبروی او است. در این چند ماه، هر چه تهمتی که خواستند زدند. این‌جا یک محیط ورزشی است ولی اخلاقیات در جامعه گم شده است. بهترین چیز در ورزش "اخلاق" و این مهم دستاورد ورزش است.

وی بیان کرد: این همه قشون‌کشی در ورزش برای چیست و مگر چه خبر است؟ از این کارها دست بردارید. من اکنون اعلام می‌کنم تا روزی که جوانمردی در این سمت مشغول به فعالیت است، از او حمایت می‌کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: جوانمردی پیش از برگزاری مجمع، چندین بار خواست من را ببیند ولی او را به اتاقم راه ندادم اما اکنون که دوباره به عنوان رییس هیات استان انتخاب شده است، می‌گویم که پای جوانمردی می‌ایستم و از او می‌خواهم که پدر خانواده باشد و همه را جذب کند.

وی عنوان کرد: این هیات هشت ماه بلاتکلیف و بی‌صاحب بود و آیا در این مدت توانستیم یک قهرمانی کشور کسب کنیم؟

حیدری با تبریک به جوانمردی و خطاب به او، گفت: از امروز به عنوان رییس، هیات را تحویل بگیر و قرص و محکم به کار خود بپرداز. مطمئن هستم که جوانمردی انگیزه دارد و همین پیستی که در کنار ورزشگاه غدیر ساخته شده، از اقدامات او بوده است.

وی خطاب به ابراهیم جوانمردی، عنوان کرد: برگزاری مجامع سالانه برای ما بسیار مهم است و از شما می‌خواهم با کار کردن جواب مخالفان خود را بدهید. ما مکلف هستیم که برای مردم کار و در بین آن‌ها شور و شعف ایجاد کنیم. 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد:‌ آقای جوانمردی قطاری که حرکت می‌کند به آن سنگ می‌زنند؛ در کشور ما به صورتی است که هر کسی کار نکند و خنثی باشد به او می‌گویند فرد خوبی است اما فردی که کار می‌کند پشت سر او حرف می‌زنند. آقای جوانمردی از شما می‌خواهم که با سرعت و جدیت بیشتر و همچنین قانونمند به راهت ادامه دهی. 

وی در پایان گفت: از آقای صیدانلو بابت فضایی که امروز در این مجمع ایجاد شد، عذرخواهی می‌کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار