تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۱۵۹۰۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مصدوم شدن یک مجرم در پی درگیری با ماموران پلیس در بندر ماهشهر
درگیری یک مجرم با ماموران نیروی انتظامی در بندر ماهشهر منجر به مجروح شدن وی شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر بامداد یکشنبه با تایید این خبر اظهار کرد: شامگاه شنبه بین ماموران نیروی انتظامی که برای اجرای حکم بازداشت یک مجرم اقدام کرده بودند درحین اجرای حکم و دستگیری وی در خیابان طالقانی این شهر درگیری مسلحانه رخ داد.

عبدالواحد عبادی افزود: در این درگیری مجرم از ناحیه سر مصدوم شد که به بیمارستان حاجیه نرگس معرفی و برای مداوا منتقل شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بندرماهشهر با بیان اینکه مصدوم برای ادامه درمان به اهواز منتقل شده ، خاطرنشان کرد: وی پس از انتقال به اتاق عمل و انجام اقدامات لازم برای تکمیل درمان به بیمارستان اهواز اعزام شد.

وی در ادامه با اشاره به درگیری خانواده مجرم یادشده با ماموران نیروی انتظامی و پرسنل بیمارستان گفت: با انتقال مجرم به بیمارستان ماهشهر، مقابل این بیمارستان،بین خانواده مجرم ازیک سو و ماموران نیروی انتظامی و کارکنان بیمارستان از سوی دیگر درگیری رخ داد که با مداخله به موقع ماموران نیروی انتظامی و یگان امداد و شلیک چند تیر هوایی درگیری به پایان رسید.

عبادی در پایان عنوان کرد: این درگیری بر خلاف مطالبی که در فضای مجازی منتشر شده هیچ ارتباطی با درگیری طایفه ای نداشته و بررسی ها برای تشخیص دقیق علت درگیری و مجرمان و عاملین آن ادامه دارد که متعاقبا اعلام می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار