تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۱۵۹۰۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گره‌های ترافیکی شوش شناسایی و برطرف شود
سرپرست فرمانداری شهرستان شوش گفت: در راستای کاهش مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه گره‌های ترافیکی شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

عدنان غزی  در نشست شورای ترافیک شهرستان شوش که با حضور اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: در راستای شناسایی و رفع گره‌های ترافیکی پل چهار راه ورودی شهر شوش این مسیر برای 24 الی 48 ساعت آینده دوباره بسته شود.‌

وی گفت: در راستای کاهش مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه گره‌های ترافیکی شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان شوش افزود: بر اساس تاکیدات صورت گرفته به پیمانکار این طرح، در صورت آغاز عملیات خاک‌برداری پل چهار راه ، عملیات مذکور به صورت سه شیفته و شبانه روزی انجام می‌شود.

غزی تصریح کرد: شهرداران قبل از اجرای هرگونه طرح ترافیکی، نصب سرعت‌گیر، اجرای خروجی و ورودی‌ها به شهرها و سایر موارد، باید مجوز شورای ترافیک شهرستان شوش را داشته باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان شوش بیان کرد: شهرداران با نصب بنر در اماکن عمومی از ورود خودروهای حامل بلندگو به مرکز شهر در جهت رفاه و آسایش مردم جلوگیری کنند.

وی گفت: اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای با همکاری پلیس راه نسبت به نصب دوربین ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی در جاده ترانزیتی شهر شاوور اقدام کند‌.

یوسف زمانی شهردارشوش نیز در این نشست اظهار داشت: برای برچیدن پل ورودی‌ شهر‌ شوش به دلیل حساسیت محور و جاده ترانزیت بار ترافیکی ایجاد خواهد شد. انتظار داریم مردم شوش با صبر ما را در انجام این پروژه همراهی کنند.

وی به رفع کلیه موانع و تدابیر راهنمایی‌و‌ رانندگی در ارتباط با پروژه ورودی شهر شوش اشاره کرد و گفت: همه موانع ترافیک در مسیرهای جایگزین شامل احداث 2 دور برگردان، نصب علائم و سرعت‌گاه در مسیر ایجاد شده است.

شهردار شوش خواستار تسریع در روند اجرای پروژه پل ورودی شهر شد و افزود: برای عدم برخورد به بار ترافیکی سنگین در پایان سال و شب عید نسبت به اجرای پروژه تسریع شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار