تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۱۵۹۰۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس اتحادیه طلافروشان اهواز هشدار داد:
مردم و طلافروشان مراقب سکه‌های تقلبی باشند
رییس اتحادیه طلافروشان اهواز گفت: در بازار اهواز مواردی در خصوص فروش سکه تقلبی یا با عیار پایین‌‌تر در بسته‌بندی‌های وکیوم شده، وجود داشته و همچنان نیز ممکن است شاهد این مساله باشیم زیرا کسانی که کار غیرقانونی می‌کنند همیشه به دنبال کار خلاف هستند و مردم و طلافروشان باید مراقب این مساله باشند. 
  
عبدالرحمان ذهبی با بیان این‌که در همه جای دنیا شخص متخلف و کلاهبردار وجود دارد و ایران نیز از این مساله مستثنی نیست، اظهار کرد: برخی‌ها در بسته‌بندی سکه‌ها به جای آنکه از سکه طلای واقعی استفاده کنند، سکه طلای تقلبی یا با عیار پایین در آن بسته وکیوم شده قرار می‌دهند. 
  
وی افزود: تخلفاتی در زمینه فروش سکه تقلبی در بازار انجام می‌شود و عده‌ای سودجو، نسبت به چنین کارهایی اقدام و با فروش سکه‌های تقلبی در بسته‌های وکیوم شده، اقدام به کلاهبرداری می‌کنند. 
  
رییس اتحادیه طلافروشان اهواز تصریح کرد: در بازار طلافروشان اهواز نیز این مساله را شاهد بوده و هستیم و زمانی که موضوع را پیگیری می‌کنیم، شخصی که سکه از او خریده شده، بی هویت است و طلا فروش سکه را از یک فرد بی هویت و سودجو خریداری کرده است. 
  
ذهبی عنوان کرد: اگر این اشخصال متخلف شناسایی شوند با آن‌ها برخورد خواهد شد و منبع این چنین تخلفاتی را شناسایی می‌کنیم. 
  
وی گفت: در بازار اهواز مواردی در خصوص فروش سکه تقلبی یا با عیار پایین‌تر در بسته‌بندی‌های وکیوم شده، وجود داشته و همچنان نیز ممکن است شاهد این مساله باشیم زیرا کسانی که کار غیرقانونی می‌کنند همیشه به دنبال کار خلاف هستند و مردم و طلافروشان باید مراقب این مساله باشند. 
  
رییس اتحادیه طلافروشان اهواز اظهار کرد: طلافروشان نیز سکه‌ها را از اشخاصی که معتبر هستند خریداری کنند تا شاهد چنین مشکلاتی برای مردم یا طلافروشان نباشیم. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار