تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۱۵۹۰۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایشگاه ملی تخصصی صنایع دستی در اهواز برپا می‎شود
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز از برپایی نمایشگاه ملی تخصصی صنایع دستی با حضور صنعتگران سراسر کشور در این شهرستان خبر داد.

غلامرضا جلیلی‎نیا امروز در این باره اظهار کرد: این نمایشگاه از سوم اسفند ماه 96 به مدت یک هفته با همکاری و مشارکت بخش خصوصی و شهرداری اهواز در محل نمایشگاه‎های دایمی استان خوزستان در اهواز برپا خواهد شد. 

او با بیان این‎ که این نمایشگاه با حضور بیش از 120 صنعتگر از سراسر کشور از جمله خوزستان برگزار می‎شود هدف از برگزاری آن را ایجاد بازار برای صنعتگران رشته‎های مختلف صنایع دستی و آشنایی بیشتر مردم با صنایع دستی عنوان کرد و افزود: فراخوان این نمایشگاه به همراه پوستر آن ظرف 10 روز آینده آماده و به سراسر استان‎‏ها ارسال خواهد شد.

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز با اشاره به تلاش‎های فراوان این اداره برای نهایی کردن برگزاری این رویداد در استان خوزستان گفت: به واسطه این تلاش‎ها برای برگزاری این رویداد دو سالن در نمایشگاه دایمی اهواز اختصاص داده شده است.

او لازمه حضور صنعتگران در این نمایشگاه را داشتن کارت معتبر فعالیت صنعتگری عنوان کرد و گفت: این موضوع باعث می‎شود نمایشگاه در سطح بسیار بالا برگزار شود. 

جلیلی‎نیا از برگزاری جشنواره اقوام خوزستان در کنار برگزاری این نمایشگاه ملی خبر داد و اضافه کرد: به منظور ایجاد فضایی شاد و مفرح، از اقوام مختلف خوزستان دعوت شده است تا طی برگزاری نمایشگاه هر شب در فضای باز نمایشگاه دائمی اهواز به اجرای برنامه‎های متنوع بپردازند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار