تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۵۹۰۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان:
حوادث جاده ای در زمستان افزایش می‌یابد
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت:معمولاً حوادث در فصل زمستان افزایش می‌یابد که به همین دلیل دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوادث جاده‌ای هر ساله و در ابتدای فصل زمستان، به اجرای مانور مشترک می‌پردازند.

شهیار میرخشتی صبح امروز در حاشیه مراسم مانور طرح راهداری زمستانی اظهار کرد: به علت بارش باران و برف، صعب‌العبور شدن و لغزندگی جاده‌ها، معمولاً حوادث در فصل زمستان افزایش می‌یابد که به همین دلیل دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوادث جاده‌ای هر ساله و در ابتدای فصل زمستان، به اجرای این مانور مشترک می‌پردازند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: زیبایی‌های طبیعت در مناطق سردسیر استان در فصل زمستان، مردم را به این مناطق جذب می‌کند  هر ساله شاهد افزایش سفرها در این مناطق بخصوص در اواخر هفته هستیم که باعث شلوغی جاده‌ها می‌شود.

وی افزود: از هم استانی‌های عزیز می‌خواهم که قبل از سفر به ‌پیش‌بینی‌های هواشناسی توجه کرده و  نکات ایمنی را در حین سفر رعایت کنند، به خصوص در مناطق و جاده‌های برفی حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند.

میرخشتی گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی حاضر در این برنامه، خدمات خود را از نظر کمی و کیفی افزایش می‌دهند و در حالت آماده‌باش درجهت خدمت‌رسانی به هم‌وطنان در جاده‌های استان هستند تا ان شاالله مردم سفرهای امنی را داشته باشند.

وی بیان کرد: برای دستگاه‌هایی مثل فوریت‌های پزشکی، عنوان کردن کلمه ((حالت آماده‌باش)) معنی خاصی ندارد زیرا ما همیشه و در همه حال، آماده ارائه خدمات اورژانس هستیم. در استان خوزستان بالغ بر 1100 نیروی آماده به کار داریم که 24 ساعته آماده خدمات‌رسانی به هم استانی‌ها در جاده‌ها هستند.

میرخشتی افزود: هماهنگی بسیار خوبی در بین نهادهای خدمات رسان در جاده‌ها مانند راهنمایی و رانندگی، هلال احمر، اورژانس و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وجود دارد که این مانور نشان دهنده همکاری بسیار نزدیک این دستگاه‌ها در بحث خدمات‌رسانی است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار