تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۵۹۰۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان:
طرح راهداری زمستانی تا 20 فروردین ادامه دارد
مدیرکل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت:طرح راهداری زمستانی، جهت اعلام آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان مبنی بر استقرار نیروها در زمستان است که از 15 آذرماه سال جاری آغاز شده و تا 20 فروردین سال آینده ادامه دارد.

غلام عباس بهرامی نیا صبح امروز در حاشیه مانور طرح راهداری زمستانی اظهار کرد:طرح راهداری زمستانی، جهت اعلام آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان مبنی بر استقرار نیروها در زمستان است که از 15 آذرماه سال جاری آغاز شده و تا 20 فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی ادامه داد:دستگاه‌هایی مانند اورژانس، حلال احمر، راهنمایی و رانندگی و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای امکانت و خدمات خود را در قالب این طرح آماده ارائه به مسافران در جاده‌ها می‌کنند.

مدیرکل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، با 300 دستگاه انواع ماشین‌های سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری، در قالب 52 اکیپ که جمعاً حدود 400 نفر را شامل می‌شوند، کار خدمات‌رسانی را در جاده‌های استان بر عهده دارد.

وی افزود: البته باید بگویم در کل ایام سال خدمات توسط اداره ما انجام می‌شود ولی در فصل زمستان با توجه به شرایط آب و هوایی، خدمات در جهت ایمنی جاده‌ها افزایش می‌یابد تا خطرات و حوادث برای هم‌وطنان کاهش یابد.

بهرامی نیا اظهار داشت: هماهنگی بسیار خوبی با پلیس‌راه، اورژانس و حلال احمر داریم و هدف از برگزاری این مانور هم این است که هماهنگی و همدلی خود را با دستگاه‌های همکارمان در بحث خدمات جاده‌ای نشان دهیم.

وی با اشاره به وضعیت کیفیت جاده‌ها گفت: وظیفه ما حفظ و نگهداری جاده‌ها است که در طول سال به آن می‌پردازیم ولی به دلیل محدودیت منابع مالی، مدتی است بدهکاری ما به پیمانکاران افزایش یافته که به دنبال برطرف کردن آن هستیم، ولی با وجود محدودیت‌ها، تمام تلاش خود را در جهت حفظ کیفیت و ایمنی جاده‌ها انجام می‌دهیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار