تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۵۹۰۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پروانه بهره‎برداری پنج دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در خوزستان صادر شد
معاون گردشگری خوزستان از صدور مجوز فعالیت پنج دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در اهواز، دزفول و شادگان خبر داد.

محمدعلی خلیلی با اعلام این خبر افزود: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری "طلوع پرواز اهواز"، "آسمان پرخاطره پارسیان" و "مسافر آسمان اهواز" با دریافت مجوز بند "ب" از سوی اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان به صورت رسمی فعالیت خود را در شهرستان اهواز آغاز کردند و دفاتر "میچکاگشت" و "شهبازگشت شادگان" به ترتیب در شهرستان‎های دزفول و شادگان نیز با دریافت همین مجوز، به جمع دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری موجود استان اضافه شدند.

او با بیان این‎که مجوز فعالیت این پنج دفتر در بازه زمانی ابتدای آبان‎ماه تا پایان آذرماه 96 صادر شده است پیش‎بینی کرد: تا پایان سال جاری، مجوز نخستین دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهرستان مسجدسلیمان نیز صادر شود.

معاون گردشگری خوزستان عنوان کرد: با صدور این پنج مجوز، تعداد مجوزهای صادرشده برای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان در سال 1396 به چهارده عدد افزایش یافت.

او خاطرنشان کرد: این دفاتر با دریافت مجوز بند "ب" می‎توانند به ارائه خدمات در حوزه‎های تنظیم و انجام مسافرت‎های گروهی داخلی و خارجی، ذخیره مکان و هرگونه خدمات ایرانگردی و جهانگردی با رعایت قوانین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نیز مشاوره به گردشگران بپردازند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار