تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۱۵۹۱۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قاضی پور با تشریح نشست کمیسیون ویژه اصل ۴۴ :
سازوکار پرداخت عیدی و حقوق بازنشستگان فولاد بررسی شد
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ نشست این کمیسیون را تشریح کرد.

نادر قاضی پور با اشاره به نشست کمیسیون ویژه حمایت از تولید اظهار داشت: طرح الحاق یک تبصره به بند(ب) ماده(34) قانون اصل چهل و چهارم(44) قانون اساسی بررسی شد اما از آنجایی که جلسه به حدنصاب نرسیده بود رای گیری در این باره به نشست بعدی موکول شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین طرح ادغام مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان شرکت فولاد در صندوق بازنشستگی کشوری با حضور معاونان وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان خصوصی‌سازی و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در دستور کار بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس دهم شورای اسلامی توضیح داد: موافقت شد که دولت با تغییر و اصلاح قانون بودجه سال 96 حقوق سه ماه آخر سال را همراه با عیدی بازنشستگان فولاد را از محل فروش اموال مازاد تامین اجتماعی یا صندوق بازنشستگی فولاد تامین کند.

وی گفت: سازمان خصوصی سازی بالغ بر 800 میلیارد تومان به دولت بدهی دارد که از محل فروش اموال مازاد می توان حقوق و عیدی بازنشستگان فولاد را پرداخت کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این باره توافق شد و رای گیری نهایی آن در نشست آتی صورت می گیرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
0
0
زودتر بفروشین پس تا حالا چکار میکردین
از فولاد خوزستان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
0
0
باسلام
بایستی مسولین دولتی و مجلس بصورت اساسی مشکل این صندوق را حل کنند مگر یک فرد بعداز 30سال خدمت ان هم در صنعت خشن چه می خواهد بغیر از حقوق و حق خود تورا به خدا به فکر این عزیزان باشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
0
کار خوب ویا بد نمایندگان واکنش مردم را بدنبال دارد
:
:
:
آخرین اخبار