تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۱۵۹۱۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص 57میلیارد برای بهسازی 31روستای دشت آزادگان
فرماندار دشت آزادگان گفت: با پیگیری صورت گرفته 57میلیارد ریال اعتبار به تازگی برای اجرا و تکمیل عملیات بهسازی 31روستای این شهرستان مرزی اختصاص یافت.

عبدالرضا سعیدی نیا افزود: این اعتبار از سوی وزارت نفت و استانداری خوزستان در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با تکمیل و اجرای طرح های بهسازی این تعداد روستا بیش از 2 هزار خانوار روستایی از مزایای آن برخوردار می شوند گفت: بهسازی روستاهای این منطقه نقش مهمی در ماندگاری جمعیت روستایی خواهد داشت.

فرماندار دشت آزادگان افرود: با توجه به اینکه عملیات بهسازی برخی روستاهای منطقه در مراحل نهایی است تعدادی از طرح های بهسازی روستایی دشت آزادگان در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در آبان امسال در بازدید از روستاهای شهرستان مرزی دشت آزادگان، برای اجرا و تکمیل بهسازی روستاهای این منطقه به ساکنان این روستاها قول مساعد داد.

شهرستان 90هزار نفری دشت آزادگان با مرکزیت شهر سوسنگرد در 50کیلومتری شمال غرب اهواز واقع است و در دوران جنگ تحمیلی آسیب هایی زیادی را متحمل شد.

روستاهای مرزی این شهرستان که در مسیر طریق الحسین(ع) است هر ساله در ایام اربعین میزبان و پذیرای هزاران زائر از سراسر کشور که از پایانه مرزی چذابه عازم کربلای معلا هستند می باشد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار