تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۱۵۹۱۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خط انتقال آب شرب 900 خانوار روستایی اندیمشک تعمیر شد
خط انتقال آب شرب 900 خانوار روستایی اندیمشک تعمیر شدخوزنیوز: شکستگی خط لوله آبرسانی به شهر بیدروبه و 3 روستای شهرستان اندیمشک تعمیر و بازسازی شد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان؛ منصور موسایی گفت: این خط انتقال 30 کیلومتر است و آب شرب شهر بیدروبه و 3 روستای اندیمشک را تامین می کند.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان اندیمشک ادامه داد: شکستگی ایجاد شده بر اثر اصابت وسایل کشاورزی و دامداری با خط لوله بوجود آمده بود که توسط کارکنان این امور تعمیر و بازسازی شد.

وی یادآور شد: شهر بیدروبه و 3 روستای حومه 900 خانوار را تحت پوشش دارند که تامین آب شرب آنها توسط امور آبفاروستایی شهرستان اندیمشک انجام می شود.

موسایی با اشاره به نصب 3 شیر فلکه جدید در مجتمع آبرسانی 21 روستای امیرسیف گفت: تعویض شیرفلکه ها در راستای جلوگیری از هدر رفت آب بدلیل فرسودگی شیرهای قبل انجام شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه تعویض شبکه توزیع آب شر شهرستان دوکوهه توسط امور آببفاروستایی شهرستان اندیمشک گفت: این پروژه در 2 فاز انجام خواهد شد که احداث ساختمان، ایستگاه پمپاژ و پایپینگ بعنوان فاز اول در بهمن ماه به بهره برداری خواهد رسید.

موسایی افزود: در فاز دوم نیز کارگزاری 14 کیلومتر شبکه توزیع آغاز خواهد شد که تا پایان سال دو و نیم کیلومتر آن انجام می شود.

گفتنی است؛ پروژه تعویض شبکه داخلی دو کوهه در راستای شکستگی های مکرر، کاهش کیفیت و افت فشار آب شرب اهالی این منطقه در حال انجام است. 
:
:
:
آخرین اخبار