تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۵۹۱۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نشست «هویت تئاتر استان خوزستان» برگزار می‌شود
رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان گفت: نخستین نشست ماهانه مشترک در دی ماه و در ادامه برگزاری دومین جشنواره فجر استانی خوزستان با موضوع  "هویت تئاتر استان خوزستان" به همت دفاتر شهرستانی انجمن در تمام شهرهای استان برگزار خواهد شد.

محمد یاقوت‌پور ادامه داد: این اتفاق مقرر شده است که در روز ۲۲ دی 96 در تمام شهرستان‌های استان برگزار شود.

وی افزود: هر شهر که برگزاری موفقی از این نشست داشته باشد پس از ارسال عکس و گزارش تفصیلی از طرف انجمن هنرهای نمایشی خوزستان کمک هزینه نقدی برگزاری نشست دریافت خواهد کرد.

رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان خاطرنشان کرد: این رویداد در کنار شروع دوره‌های آموزشی در تمام شهرهای دارای دفاتر فعال انجمن تحت عنوان نهضت آموزشی نام‌گذاری شده است با عنوان و موضوع مشترک هر ماه به شهرستان‌ها جهت برپایی نشست‌های تخصصی در جمعه پایانی هر ماه اعلام خواهد شد.

 یاقوت‌پور گفت: نشست ماهانه مشترک در راستای همدلی هنرمندان پیشکسوت و جوان تئاتر شهرستان‌ها دست کم ماهی یک بار با حضور همه هنرمندان هم صنفی یک شهرستان زیر یک سقف در قالب نشست ماهانه مشترک برگزار شود.

او ابراز امیدواری کرد: این گونه نشست‌ها که شروعش با موضوع  "هویت تئاتر خوزستان" رقم خواهد خورد بر پویایی و همدلی بیش از پیش خانواده تئاتر استان بیفزاید.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار