تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۵۹۱۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حکم دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان منصوب شد
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان منصوب شدخوزنیوز: منصور کوهی رستمی در حکمی از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به‌عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان منصوب شد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طی حکمی از سوی علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، دکتر منصور کوهی رستمی به‌عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان منصوب شد.

متن حکم دبیرکل نهاد به شرح زیر است:

"جناب آقای منصور کوهی رستمی

با سلام

پیرو ابلاغ شماره ۲۹۲۰۹/۱۱ ک ن مورخ ۱/۶/۹۶ نظر به تخصص، تجربیات و تعهد جنابعالی در عرصه فرهنگی و با توجه به تصویب کمیته انتصاب مدیران کل مورخ ۲۰/۱۰/۹۶، به موجب این حکم به‌عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توجهات ذات باری تعالی و بهره‌مندی از همکاری و همدلی با مقامات محترم استان، اعضای محترم انجمن‌ها و همکاران گرامی در تحقق اهداف و سیاست‌های توسعه‌ کمی و کیفی کتابخانه‌های عمومی کشور و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

و من الله توفیق

علیرضا مختارپور

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور"

گفتنی است؛ منصور کوهی رستمی فارغ التحصیل رشته علم اطلاعات و دانش شناسی در مقطع دکترای دانشگاه شهید چمران اهواز است و دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد را نیز در همین دانشگاه به پایان رسانده است.

رستمی از سال ۸۹ در نهاد کتابخانه های عمومی کشور مشغول به کار شده و تا پیش از این سرپرستی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان را بر عهده داشته و دیگر سوابق وی، معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، رئیس کتابخانه مرکزی خوزستان، معاون اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهواز، عضو هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی خوزستان، مسئول کتابخانه عمومی شهید رجایی شهرستان اهواز و... است.
:
:
:
آخرین اخبار