تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۵۹۱۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
میرزاده مطرح کرد:
نارضایتی فرهنگیان از وضعیت بیمه‌‌های تکمیلی
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه آموزش و پرورش باید در سال جدید در قرارداد با شرکت‌های بیمه دقت لازم را به کار برد، گفت: فرهنگیان از شرکت‌های بیمه‌ای که آموزش و پرورش با آنها قرارداد بسته، ناراضی هستند.

سید حمایت میرزاده با اشاره به نارضایتی فرهنگیان از بیمه تکمیلی که برای آنها در نظر گرفته شده ، گفت: فرهنگیان از شرکت‌های بیمه‌ای که آموزش و پرورش با آنها قرارداد بسته، ناراضی هستند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرهنگیان در مورد کاهش میزان تعهدات، کاهش مراکز تحت پوشش در بیمه تکمیلی جدید ناراضی هستند؛  فرهنگیان خود بهتر می‌توانند شرکت بیمه مطلوب را انتخاب کنند و این کار باید با نظرسنجی از آنها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید در سال جدید در قرارداد با شرکت‌های بیمه دقت لازم را به کار برد، اظهار کرد: این وزارتخانه باید به دنبال شرکت‌هایی باشد که فرهنگیان می‌خواهند و تامین منافع فرهنگیان را درنظر بگیرند نه شرکت‌های که خودشان انتخاب کرده باشند.

میرزاده بیان کرد: در سال‌های گذشته بیمه فرهنگیان طلایی بود و معلمان از آن بسیار رضایت داشتند؛ در این بیمه فرهنگیان هنگام درمان پولی پرداخت نمی‌کردند و آموزش و پرورش هزینه‌های درمانی آنها را تصویه می‌کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان افزود: آموزش و پرورش باید تمام شرکت‌های بیمه را بررسی کند سپس با شرکتی که شرایطش به منفع معلمان است قرارداد ببنند نه شرکتی که قرارداد با آن به نفع مدیران باشد.
:
:
:
آخرین اخبار