تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۵۹۱۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش خوزستان در جمع بازیکنان استقلال اهواز: باشگاه صاحب ساختار می شود
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با حضور در جمع بازیکنان استقلال اهواز با اشاره به قدمت بسیار این تیم، گفت: در چند بازی باقی مانده از لیگ دو کشور برای ماندگاری تیم دست از تلاش بر ندارید و مطمئن باشید که باشگاه فصل آینده صاحب ساختار خواهد شد. 

مدیرکل ورزش خوزستان در جمع بازیکنان استقلال اهواز: باشگاه صاحب ساختار می شود

افشین حیدری شامگاه گذشته (دوشنبه) با حضور در جمع بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم فوتبال استقلال اهواز با ابراز امیدواری نسبت به بهتر شدن شرایط این تیم با قدمت خوزستان و کشور، اظهار کرد: پنج بازی به پایان لیگ دو کشور باقی مانده است و باتوجه به شرایط تیم از تک تک شما بازیکنان می خواهم که با جان و دل برای مردم خوزستان و علاقه مندان به این تیم بازی کنید تا تیم در لیگ باقی بماند.

وی بیان کرد: استقلال اهواز در فصل آینده صاحب ساختار خواهد شد و دیگر این شرایط را نخواهد داشت. ما به دنبال این هستیم که مشکلات تیم به صورت کامل حل شود.

همچنین بازیکنان استقلال اهواز از توجه و اهمیت مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان قدردانی کردند و قول دادند که تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم در دیدارهای آینده به کار بگیرند.

 استقلال اهواز چند روز پیش با نامه رسمی از سوی ارسطو جهانداری، مالک پیشین این باشگاه به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان واگذار شد. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار