تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۵۹۱۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خریداران پروژه 96 واحدی خرمشهر خواستار تعیین تکلیف وضعیت خود شدند
جمعی از کسانی که نسبت به خرید واحدهای مسکونی پروژه 96 واحدی شرکت آدین ساخت خرمشهر، اقدام کرده بودند روز دوشنبه با تجمع در مقابل ساختمان فرمانداری خرمشهر خواستار تعیین تکلیف وضعیت خود شدند.

خریداران پروژه 96 واحدی خرمشهر خواستار تعیین تکلیف وضعیت خود شدند

آنان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا می گویند: در سال 84 اطلاعیه ای از سوی شهرداری مبنی بر پیش فروش واحدهای مسکونی به متراژ هر واحد 75 متر منتشر شد و 96 نفر از مردم خرمشهر با استناد به این اطلاعیه نسبت به پرداخت مبالغی اقدام به پیش خرید واحدهای مسکونی از این شرکت آدین ساخت کردند.

یکی از این افراد با بیان اینکه شرکت آدین ساخت با مشارکت شهرداری خرمشهراقدام به ساخت واحدهای مسکونی کرده بود گفت: 12 سال پیش برای خرید یک واحد آپارتمانی با قیمت تمام شده 230 میلیون ریال، به میزان 100 میلیون ریال به حساب این شرکت واریز کردم و قرار بر این شد که در مدت 6 ماه این واحدها به متقاضیان تحویل داده شود.

سمیرا فخری افزود : در این چند سال تاکنون واحدی تحویل نشده وبرای احقاق حقوق خود به دیوان عدالت اداری و وزارت کشور مراجعه و شکایات کرده ایم اما به نتیجه ای نرسیدیم.

سیدحمداله جلیلیان از دیگر افرادی که یکی از این واحدها را پیش خرید کرده نیز می گوید: 120 میلیون ریال برای خرید واحد مسکونی از پروژه مشارکتی شهرداری به شرکت آدین ساخت پرداخت کردم و با وجود گذشت 12 سال از این موضوع، تاکنون این واحدها به صاحبان آن تحویل داده نشد.
وی در ادامه گفت: این پروژه 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و متاسفانه با متوقف شدن این پروژه پس از سالها در حال تخریب است.

بی بی جان امانگاه سرپرست خانوار خرمشهری نیز در این باره گفت: پول شب کاری های کار پرستاری خود را برای خرید واحد مسکونی به شرکت آدین ساخت پرداخت کردم .

جینوس بهاری آموزگار خرمشهری نیز می گوید: در 2 هفته گذشته برای پیگیری از راه قانونی مطالبات و حق و حقوق خریداران این واحدهای مسکونی،به اتفاق چند نفر از مالباختگان به دیوان عدالت و وزارت کشور مراجعه کردیم.

وی گفت: هم اکنون در یک منزل مسکونی اجاره ای ماهیانه چهارمیلیون ریال اجاره با پیش پرداخت 200 میلیون ریال زندگی می کنم.

محمد شوقی از دیگر معترضان می گوید: هنگام اعلام پیش فروش منازل مسکونی از سوی شهرداری 80 میلیون ریال به شرکت پیمانکاری پرداخت کردم و قرار بر این بود که پس از 6ماه منازل را تحویل و بقیه پول را به آنها پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: هم اکنون در یک منزل مسکونی ماهیانه پنج میلیون ریال و پیش پرداخت 120 میلیون ریال اجاره کرده ام.

تلاش خبرنگار برای پاسخگویی از مسئولان شهرداری و فرمانداری خرمشهر در این باره بی نتیجه ماند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار