تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۱۵۹۱۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشکیل 17 کمیته بزرگداشت دهه فجر در شوش
معاون فرماندر شوش از تشکیل 17 کمیته بزرگداشت دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: این کمیته ها با هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی از روز دوشنبه فعالیت خود را آغاز کردند.

عبدالحسن آل کثیر در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و تقارن آن با ایام فاطمیه در این شهرستان گفت: برگزاری شکوهمند آئین های دهه مبارک فجر در شهرستان ، از اهمیت خاصی برخوردار است و کمیته های اجرایی باید پا به پای مردم و مسئولان در این راستا نقش آفرینی کنند.

وی کمیته های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان شوش را شامل کمیته های ارتباطات و اطلاع رسانی، ایثارگران، فرهنگیان و دانش آموزی، انتظامی و امنیتی، کارگری، اصناف،زنان و خانواده،ورزشی،روستایی، قرآن، مساجد و تشکل‌های اسلامی، افتتاح پروژه ها و کمیته بسیج عنوان کرد.

آل کثیر همکاری تمامی دستگاه ‌های اجرایی شهرستان را در این امر مهم خواستار شد و ابراز امیدواری کرد با هماهنگی عمومی، آئین های ویژه دهه فجر امسال با شکوهتر از سال گذشته در سطح شهر و روستاهای شوش برگزار شود.

وی تاکید کرد:دست نوشته ها ، پارچه نوشته ها و پرچم های مرتبط با آئین های ویژه بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی دستگاه های اجرایی تهیه شده و برای فضاسازی شهری در اختیار شهرداری ها قرار می گیرد.

معاون فرماندار شوش تصریح کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از باورها و اندیشه‌های دینی است و این انقلاب، فرهنگی برای جاری کردن انگیزه و تلاش در جامعه است.

آل کثیر افزود: عزت و سربلندی امروز کشور را باید مدیون انقلاب مردم در سال 57 بدانیم و مراسم های ویژه دهه مبارک فجر باید چنان باشکوه برگزار شود که شیرینی آن همواره در قلب مردم بماند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار