تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۱۵۹۱۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص اعتبار برای توسعه زیر ساخت‌های آبادان و خرمشهر
سازمان منطقه آزاد اروند و شهرداری آبادان با هدف توسعه عمران شهری و زیباسازی شهر دوشنبه تفاهم نامه ای به ارزش 600میلیارد ریال امضا کردند.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند دوشنبه در نشست امضای این تفاهم نامه اظهار کرد:هدف گذاری این سازمان به منظور توسعه زیر ساخت های همه جانبه و خدمات عمومی با هدف جذب بیشتر سرمایه گذار در شهرستان های آبادان و خرمشهر است.

اسمعیل زمانی گفت:توسعه خدمات شهری نیز با هدف بالا بردن سطح رفاه اجتماعی و ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال در محدوده سازمان منطقه آزاد اروند است و اگر نتوانیم زیر ساخت های لازم با خدمات عمومی را ایجاد کنیم سرمایه گذار به منطقه ورود نمی‌کند.

وی افزود:در حوزه های بهداشت، سلامت و آموزش زیرساخت ها مناسب و سرمایه گذاری خوبی در این منطقه انجام شده است.

شهردار آبادان نیز در این نشست گفت:با اجرای طرح بهسازی شهری در مناطق مختلف آبادان به دستگاه های حفار تا پنج سال اجازه حفاری داده نخواهد شد.

حسین حمیدپور افزود:طبق تفاهم نامه با سازمان منطقه آزاد اروند تمام معابر و خیابان های مناطق ذوالفقاری، فاز4 امیرآباد، شطیط، علوانیه آبادان بهسازی و آسفالت خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر آبادان نیز در این نشست گفت:آسفالت شهری آبادان از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و باعث نارضایتی شهروندان شده است.

حسن کمری میزان سرانه فضای سبز شهری آبادان کمتر از 2 متر اعلام کرد و اظهار کرد: اعلام 16 متر سرانه فضای سبز شهر آبادان کذب است ضمن اینکه در بحث روشنایی معابر نیز با مشکل روبه رو هستیم.

وی تعداد حقوق بگیران شهرداری آبادان را 2 هزار و 500 نفر اعلام کرد و افزود:تعداد حقوق بگیران شهرداری با رتبه 11 آبادان 2 برابر چارت سازمانی است و این مهم باعث شد تا بسیاری از اعتبار شهرداری آبادان صرف پرداخت حقوق شود.

منطقه آزاد اروند با مساحت37 هزار و 400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار