تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۱۵۹۱۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرگروه سلامت محیط و کار دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:
۲۴ تن موادغذایی در جنوب غرب خوزستان منهدم شد
 مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از انهدام ۲۴ تن موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در ۹ ماهه سال جاری در جنوب غرب استان خبر داد.

جعفر ربیحاوی اظهار کرد: موادغذایی یاد شده پس از انجام مراحل اداری و اخذ مجوزهای قانونی از چرخه مصرف مردم در شهرهای تحت پوشش این دانشکده (آبادان، خرمشهر و شادگان) خارج و منهدم شد.

وی افزود: با توجه به اقدامات مثبت انجام‌شده در حوزه این دانشگاه و خرید دستگاه‌های پرتابل کنترل و پایش موادغذایی و همچنین تشدید بازرسی‌ها و نمونه‌برداری‌ها از انواع مواد غذایی عرضه شده در سطح واحدهای صنفی شهرستان‌های تابع در همین بازده زمانی، ۲۴ هزار و ۹۲۳ کیلوگرم انواع موادغذایی همچون لبنیات، موادپروتئینی، خشکبار، انواع سس، کلوچه، کیک و غیره کشف و ضبط شد.

ربیحاوی، تعداد بازرسی‌های انجام‌شده در مدت ۹ ماهه امسال را از مراکز تهیه و توزیع وفروش موادغذایی توسط کارشناسان بهداشت محیط را بیش از ۲۵ هزار مورد عنوان کرد.

مدیرگروه سلامت محیط و کار دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: شهروندان می‌توانند تمام گزارش های مربوط به تخلفات بهداشتی در مناطق شهری و روستایی را از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ برای بررسی و پیگیری اعلام کنند و پس از دریافت شکایات، کارشناسان بهداشت محیط در کوتاه‌ترین زمان ممکن ( حداکثر ظرف ۴۸ ساعت) برای بررسی و پیگیری موضوع به محل اعزام می‌شوند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار