تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۱۵۹۲۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طلبکاران گروه ملی خواستار پرداخت مطالبات خود شدند
جمعی از قطعه‌سازان گروه ملی صنعتی فولاد ایران ظهر سه شنبه بار دیگر با حضور در مقابل ورودی استانداری خوزستان خواستار رسیدگی مسوولان و پرداخت مطالباتشان شدند.

صبح تعداد 25 نفر از قطعه سازان گروه ملی صنعتی فولاد ایران با بیان اینکه طلب سه ساله شان با این شرکت همچنان بلاتکلیف و پرداخت نشده است، در مقابل ورودی استانداری خوزستان تجمع کردند.

یکی از این قطعه سازان اظهار کرد: پس از برخورد ناشایستی که یکشنبه گذشته در برخورد با طلبکاران از سوی حراست گروه ملی صورت گرفت تصمیم گرفتیم مشکل خود را با ارسال نامه‌ای خطاب به استاندار خوزستان پیگیری کنیم.

وی افزود: پیش از ظهر امروز پس از تجمع در مقابل ساختمان استانداری پس از ارایه نامه با مدیر کل بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری دیداری داشتیم و بنا شد موضوع را بررسی و سپس نتیجه را به ما اعلام کنند.

این طلبکار بیان کرد: پس از آن به معاونت فرمانداری اهواز ارجاع داده شدیم و دیداری با لطیف حیایی اهوازی معاون، سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز داشتیم که از ما مهلتی برای برگزاری نشستی طی هفته های آینده با حضور نمایندگان گروه ملی خواستند.

*** تشکیل گروهی ویژه برای پیگیری مشکلات طلبکارن 

مدیر کل بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان با اشاره به دیدارش با طلبکاران گروه ملی اظهار کرد: این قطعه سازان طی ده سال گذشته با گروه ملی صنعتی فولاد ایران همکاری داشته اند که به خاطر مشکلاتی که این شرکت با آنها رو به رو شد، مدتی است طلب این قطعه سازان را پرداخت نکرده است.

وی بیان کرد: گزارشی از وضعیت آنها اماده کرده ایم که به استاندار خوزستان داده میشود و کارشناسان برای بررسی وضعیت به این شرکت می روند، گروهی نیز مسئول و پیگیر وضعیت طلبکارن گروه ملی صنعتی فولاد ایران می شود.

پیش از این نیز طی چند ماه اخیر طلبکاران چندین بار در مقابل ورودی گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اهواز دست به تجمع و اعتراض زده اند، آخرین بار این قطعه سازان یکشنبه گذشته در مقابل این شرکت تجمع کردند که این تجمع منجر به درگیری میان نیروهای خدماتی شرکت با طلبکاران شد.

***وعده های اینستاگرامی مالک گروه ملی برای حل مشکلات

سید عبدالرضا موسوی 30 آبان امسال در مزایده برگزار شده از سوی بانک ملی برنده و با امضای قرارداد، به طور رسمی سهامدار و مالک گروه ملی صنعتی فولاد ایران شد وی از زمان برنده شدن این مزایده بارها در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام وعده هایی برای حل مشکلات این شرکت و فعال شدن خطوط تولیدی آن را داده است.

گرﻭﻩ ﻣﻠﯽ ﺻﻨﻌﺘﯽ ﻓﻮﻻﺩ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﺎ 18 ﺧﻂ ﺗﻮﻟﯿﺪ، ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﻣﻘﺎﻃﻊ ﻣﯿﻠﮕﺮﺩ، ﺗﯿﺮﺁﻫﻦ، ﻟﻮﻟﻪ ﺑﯽ ﺩﺭﺯ، ﻟﻮﻟﻪ ﺩﺭﺯﺟﻮﺵ، ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﻔﺘﻮﻟﯽ، ﭘﺮﻭﻓﯿﻞ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﺩ ﻭ ﻗﻄﻌﻪﺳﺎﺯﯼ را تولید می کند.این شرکت ﺑﺎ ﭼﻬﺎﺭ ﻫﺰﺍﺭ ﻧﻔﺮ ﺷﺎﻏﻞ، ﺩﺭ ﺟﻨﻮﺏ ﺷﺮﻗﯽ ﺷﻬﺮ ﺍﻫﻮﺍﺯ ﻭﺍﻗﻊ ﺍست.

جمعی از کارگران کارگران گروه ملی صنعتی فولاد در اهواز نیز در ماه های گذشته در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطالبات عقب افتاده چند ماه خود در مقابل این شرکت تجمع کرده بودند.
طلب قطعه سازان گروه ملی فولاد خوزستان از سه سال گذشته 150 میلیارد ریال ذکر شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار