تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۵۹۲۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان:
اعتراضات قانونی لازمه بلوغ سیاسی هر ملت است
عضوکمیسیون انرژی مجلس معتقد است در جریان آشوب‌های اخیر صف فریب‌ خوردگان و خرابکاران باید از مردم معترض که به صورت قانونی قصد اعتراض داشتند، جدا حساب شود.

غلامرضا شرفی با اشاره به فرمایشات روز سه شنبه، 19 دی ماه مقام معظم رهبری در جمع هزاران نفر از اقشار مختلف قم به مناسبت سالگرد قیام 19دی که درباره تحلیل وقایع اخیر کشور بود، گفت: سردرگمی سیاست خارجی آمریکا برگرفته از عدم وجود نقطه کانونی در این کشور است و به زودی شاهد به هم ریختگی جدی در این کشور خواهیم بود که با دخالت در امور سایر کشورها آن را تشدید می کند.

ملت ایران هیچگاه در سایه سیاست آمریکایی ها حرکت نکردند

نماینده مردم آبادان درمجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی تنها ملتی بوده که طی 40 سال اخیر از قاعده کشورهای کوتاه آمده در برابر استکبار آمریکا مستثنی بوده،عنوان کرد:ملت ایران هیچگاه در سایه سیاست آمریکایی ها حرکت نکرده و همین باعث خشم آمریکایی ها شده است.

وی افزود:ملت ایران دارای جذبه جهانی هستند و اینکه از ایران حساب می برند به خاطر بزرگی ملت ما است؛چنانچه علیرغم اینکه مردم در رنج و مشقت هستند، پله های ترقی را طی کرده اند.

دولتمردان باید اشراف آگاهانه و تحلیل به روزی از وضعیت کشور و مردم داشته باشند

شرفی در ادامه با تأکید بر اینکه دولتمردان باید اشراف آگاهانه و تحلیل به روزی از وضعیت کشور و مردم داشته باشند، یادآور شد: دولت و مردم باید همگام با هم رشد کنند و در همین راستا گاهی مردم باید در صحنه حاضر شده و اعتراضات و انتقادات خود را به صورت مدنی و قانونی مطرح کنند که این حاکی از بلوغ سیاسی مردم است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در این زمینه مسئولان نیز باید به خواسته های به حق مردم توجه کنند و دلبستگی میان ملت و دولت وجود داشته باشد همچنین در جریانات اخیر باید صف فریب خوردگان و خرابکاران را از مردمی که قصد داشتند به صورت قانونی اعتراض کنند جدا دانست.
:
:
:
آخرین اخبار