تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۵۹۳۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس پلیس راهور خوزستان خبر داد:
صدور کد معاینه فنی برای خودورهای دوگانه سوز در سه شهر خوزستان
رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: با تامین دستگاه‌های مورد نیاز، خودورهای دوگانه سوز می‌توانند در اهواز، ماهشهر و خرمشهر کد معاینه فنی دریافت کنند. 

سرهنگ فرید کریمی‌زاده با اشاره به برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی اظهارکرد: کلیه خودوهای شخصی که چهار سال از زمان تولیدشان گذشته است باید کد معاینه فنی داشته باشند. 

وی افزود: همچنین باید خودوهای عمومی که یک سال از تولیدشان گذشته است کد معاینه فنی داشته باشند. کامیون‌ها جزو خودروهای عمومی محسوب می‌شوند. 

رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: در صورتی که خودروی فاقد معاینه فنی در کلانشهرها، جاده‌ها یا مناطق آزاد در حال تردد مشاهده شود جریمه خواهد شد که مبلغ این جریمه در کلانشهرها و مراکز استان‌ها 50 هزار تومان، در سایر شهرها 30 هزار تومان و در روستاها 20 هزار تومان خواهد بود. 

کریمی‌زاده ادامه داد: همچنین در صورت همراه نداشتن گواهی معاینه فنی، خودرو در کلانشهرها و مراکز استان‌ها و جاده‌ها 10 هزار تومان و در سایر شهرها و روستاها پنج هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی گفت: به خودروهایی که نقص فنی دارند و دودزا هستند نیز پلاک تعمیر داده می‌شود و پس از مراجعه به تعمیرگاه مجاز و رفع نقص فنی می‌توانند دوباره پلاک اصلی را تحویل بگیرند. 

رئیس پلیس راهور خوزستان تصریح کرد: پیش از مشکلی در صدور کد معاینه فنی برای خودروهای دوگانه سوز پیش آمده بود که در حال حاضر یگان‌های ما در اهواز، ماهشهر و خرمشهر دستگاه‌های لازم را خریداری کرده‌اند و خودورهای دوگانه سوز می‌توانند کد معاینه فنی دریافت کنند. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار