تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۱۵۹۳۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رفع کامل بیکاری از سوی دولت امکانپذیر نیست
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به مشکلات موجود در کشور گفت: با توجه به امکانات محدود، رفع کامل بیکاری از سوی دولت امکان پذیر نیست.

علی‌حسین حسین‌زاده در گردهمایی رؤسای دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور در اهواز اظهار داشت: یکی از چالش‌ها مهم و پیش روی نظام جمهوری اسلامی بحث اشتغال و بیکاری است که با توجه به امکانات محدود، رفع کامل آن از سوی دولت امکان پذیر نیست.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: بخشی از مشکل بیکاری را می‌توان از سوی دانشگاه‌ علمی کاربردی حل کرد زیرا با توجه به پتانسیل‌هایی که این دانشگاه دارد می‌توان کارهای اثرگذاری را در کشور انجام داد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان تاکید کرد: استان خوزستان دارای تنوع ظرفیت‌هاست که بخشی مهمی از این ظرفیت‌ها هنوز بالفعل نشده است.

وی در ادامه سخنان خود خواستار ارتباط آموزشی بین ایران و کشور عراق شد و در همین ارتباط توضیح داد: بیشترین تولید نفت این کشور در استان بصره در نزدیکی استان خوزستان انجام می‌شود ولی هیچ چاه نفتی از نظر اقتصادی به ایران واگذار نشده است.

حسین‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود در جمع در گردهمایی رؤسای دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور تصریح کرد: همه می‌دانیم دانش نفتی که در استان خوزستان وجود دارد بی نظیر است و عراق می‌خواهد که ارتباط نزدیکی با ایران داشته باشد که باید این کار انجام شود.

وی در ادامه سخنان خود به برخی از اقدامات مهم دانشگاه علمی کاربردی اشاره کرد و در همین ارتباط توضیح داد: ظرفیت خوبی در موضوع ارتقای ارتباطات برون مرزی دانشگاه وجود دارد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان عنوان کرد: استان ما ظرفیت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف دارد که بالفعل شده اند که امیدواریم رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لطفی کنند تا از این ظرفیت‌ها به خود استفاده شود.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
0
0
به جای شعار چندتا از این ظرفیت های بلا استفاده را می گفتید؟!!
:
:
:
آخرین اخبار