تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۱۵۹۳۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خانواده شهید مدافع وطن در اهواز تجلیل شد
آئین تجلیل از خانواده شهید عزیزالله بهمنی از شهدای مدافع وطن بخش صیدون شهرستان باغملک در اهواز برگزار شد.

همزمان با برگزاری در گردهمایی رؤسای دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور در اهواز آئین تجلیل از خانواده شهید عزیزالله بهمنی از شهدای مدافع وطن بخش صیدون شهرستان باغملک برگزار شد.

در این برنامه که در فضایی معنوی در اهواز برگزار شد محمدحسین اُمید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و جمعی از مدیران این دانشگاه حضور داشتند.

همچنین مسعود خداپناه رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد استان خوزستان نیز در آیین آئین تجلیل از خانواده شهید عزیزالله بهمنی از شهدای مدافع وطن بخش صیدون حضور داشت و به این شهید ادای احترام کرد.

در این برنامه محمدحسین اُمید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور ضمن تجلیل از خانواده شهید شهید مدافع وطن عزیزالله بهمنی بر استمرار راه شهدا تاکید کرد.

همچنین خانواده شهید عزیزالله بهمنی از شهدای مدافع وطن بخش صیدون نیز از مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور قدرانی کردند.

جوان رشید شهید عزیزالله بهمنی از شهدای مدافع وطن در بخش صیدون باغملک در روستا چل‌سرخ این بخش دیده به جهان گشود و در ایم جوانی به جمع سبزپوشان نیروی انتظامی پیوست.

شهید عزیزالله بهمنی به همراه شهید علی‌بخش حسنوند از عوامل نیروی انتظامی اهواز در اثر حمله و تیراندازی افراد ناشناس در بامداد روز یک‌شنبه 25 اردیبهشت ماه سال 1396 حین انجام وظیفه به شهادت رسید.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار