تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۱۵۹۳۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:
صنعت نفت قربانی بزرگ اشتباه داوری در این فصل شد
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص دیدار این تیم برابر پارس جنوبی جم گفت:در 18 بازی گذشته خود 11 پنالتی ما با تصمیمات اشتباه داوران سوخت و این تیم قربانی بزرگ اشتباهات داوری شد.

پیمان صاحب جمعی عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم اظهار کرد:پارس جنوبی جم از تیم های با کیفیت و مقتدر این فصل لیگ برتر است و برابر این تیم کار سختی پیش رو خواهیم داشت.

وی افزود:در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کردیم تا با استفاده از ضعف آنها به سه امتیاز این دیدار حساس برسیم.

مربی صنعت نفت آبادان گفت:تیم پارس جنوبی در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر نتایج بسیار خوبی کسب کرد ولی در آبادان روز راحتی نخواهد داشت.

صاحب جمعی با انتقاد از اشتباه های داوری در 18 هفته گذشته لیگ برتر تصریح کرد:ما در 18 بازی گذشته خود 11 پنالتی را توسط اشتباهات داوری از دست دادیم تا قربانی بزرگ این فصل بشمار برویم.

وی افزود:در شرایطی که تیم ها با 2 امتیاز چندین رده در جدول صعود می کنند اشتباهات داوری جبران ناپذیر است.

مربی صنعت نفت آبادان با تشکر از امام جمعه، سازمان منطقه آزاد اروند و نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات مالی این تیم گفت:خوشبختانه مسئولان آبادان برای مشکلات مالی تیم صنعت نفت اقدام مثبتی انجام دادند تا بازیکنان در ادامه لیگ با انگیزه بیشتری به میدان بروند.

صاحب جمعی تصریح کرد:تمامی بازیکنان صنعت نفت آبادان همقسم شدند که با قدرت بیشتری نسبت به گذشته لیگ را ادامه بدهند تا این تیم در جایگاه مناسبی قرار بگیرد.

وی افزود:کادر فنی برای تقویت تیم در نیم فصل دوم بدنبال بازیکنانی مانند عیسی آل کثیر بود ولی بدلیل نداشتن پول موفق به جذب آنها نشدیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم بدلیل تاخیر در پرواز نتوانست در نشست خبری قبل از بازی برسد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با 24 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد روز جمعه از هفته نوزدهم این مسابقات میزبان پارس جنوبی جم است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار