تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۵۹۳۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمالوند: نمی‌دانم داشتیم با پارس جنوبی بازی می‌کردیم یا با بحرین!
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نمی‌دانم داشتیم با پارس جنوبی بازی می‌کردیم یا با بحرین. خدا پدر بحرین را بیامرزد.

فراز کمالوند در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: مربی یا بازیکن اگر راجع به داوری صحبت کنند، بلافاصله کمیته‌های انضباطی‌ و داوران عکس‌العمل نشان می‌دهند. من منتظرم عکس‌العمل اصفهانیان یا حسن‌زاده درباره قضاوت هفته گذشته و این هفته داوران را ببینم.

سرمربی صنعت نفت آبادان با گلایه از روش بازی پارس جنوبی گفت: شما بگویید ما چه کنیم؟ واقعاً متأسفم. ما در این نوع فوتبال رشد نمی‌کنیم. حالا بگویید ما سوم، چهارم یا قهرمان هستیم، اصلاً قهرمان بوندس‌لیگا! وقت مفید بازی 20 دقیقه هم نبود! مدافع آنها بلند می‌شود، دروازه‌بان حریف می‌خوابد. دروازه‌بان بلند می‌شود، مدافع راست می‌خوابد. ما جاهای دیگر هم بازی می‌کنیم. کجا می‌خوابیم؟ نمی‌دانم داشتیم با پارس جنوبی بازی می‌کردیم یا با بحرین. خدا پدر بحرین را بیامرزد.

کمالوند ادامه داد: این درست نیست. ما شب‌ها فوتبال اروپا را تماشا می‌کنیم. وقتی بارسلونا 3 بر صفر از رئال مادرید جلو بود، بازیکنی روی زمین افتاد؟ این نوع فوتبال چه لذتی دارد؟ اصلاً تمام امتیازات این بازی برای شما. دو توپ سمت دروازه ما شلیک شد که یکی گل شد. ما باید بهتر از این بازی می‌کردیم.

وی با بیان اینکه از بازیکنان تیمش برای دیدار جام حذفی محافطت می‌کند، تصریح کرد: به همین خاطر به کرار استراحت دادیم. ما در لیگ برتر جایگاه خوب و تک‌رقمی کسب می‌کنیم. تصور ما این است که باید تمرکز خود را روی جام حذفی بگذاریم. مقابل تیمی که چند هفته صدر جدول بود، بازی به اصطلاح یک گله ارائه کردیم.

سرمربی صنعت نفت با اشاره به اینکه کرار نقش بسیار مهمی در این تیم دارد، خاطرنشان کرد: کرار یک سوپراستار در تیم ماست، مانند نقش مسی در بارسلونا و نقش رونالدو در رئال مادرید. در غیاب کرار، خیلی لطمه می‌خوریم و باید از او محافظت کنیم تا مصدومیتش جدی نشود. از بازیکنانم به خاطر 90 دقیقه فشار به تیم صدر جدولی راضی هستم، اما از نتیجه مسابقه راضی نیستم. بازیکنان می‌گویند پارسال در زمین خودمان هم تدافعی بازی می‌کردیم تا گل نخوریم، الان هر تیمی در آبادان مقابل ما دفاع می‌کند. این نشان می‌دهد تیم ما شخصیت دارد. اگر اشتباهات داوری نبود، هفت هشت امتیاز بیشتر از این داشتیم.

کمالوند اظهار داشت: داور در بازی قبلی می‌توانست خطا روی شیمبا را پنالتی بگیرد و بازیکن حریف باید دو بار کارت زرد دوم را می‌گرفت. ما از مجاری قانونی اقدام می‌کنیم و نمی‌خواهیم در نشست خبری شلوغ‌کاری کنیم. از حسن‌زاده و اصفهانیان که مربیانی را که در خصوص داوری صحبت می‌کنند جریمه می‌کنند، می‌خواهم روی اشتباهات داوری تأثیرگذار عکس‌العمل نشان دهند. صنعت نفت مستحق کسب سه امتیاز بود، اما خدا را شکر که شکست نخوردیم.

وی درباره عملکرد داوران و اینکه آیا به این مسائل اعتراض می‌کند یا نه، اظهار داشت: باید با آقای عیسی‌زاده (مدیرعامل باشگاه صنعت نفت) صحبت کنیم تا ببینیم چه باید بکنیم. از یک طرف هم نباید تصمیمات دوگانه باشد. اگر من داور را لمس کنم،‌ آیا جریمه‌ای که برای من در نظر گرفته می‌شود با جریمه تیم‌های بزرگ یکسان است؟! یکی باید به این مسائل رسیدگی کند. من سعی می‌کنم از چارچوب ادب خارج نشوم، اما متأسفانه داریم به این مسئله نزدیک می‌شویم.

سرمربی صنعت نفت در خصوص فلسفه تعویض سعید لطفی و میلاد جهانی گفت: حسین ساکی دفاع چپ نیست. قبل از آمدن من هم او در پست مهاجم کناری بازی می‌کرد و من او را به خط دفاعی آوردم. وقتی هم میلاد جهانی را تعویض کردیم تا سعید لطفی به دفاع کنار برود، احساس‌مان این بود که او خسته شده است. ما نیاز به حرکت از سمت راست داشتیم و امروز با اینکه سعید لطفی هم کم بازی کرد، اما از او راضی بودم و برای آینده به او امیدوار شدم. لطفی یک مدافع رونده است و تازه در حال آماده شدن بود که در بازی بعدی به ما کمک کند، اما در این بازی اخراج شد و در بازی بعدی هم او را نداریم. چند مورد کارت زرد هم بود که بازیکنان ما سه کارته شدند و این مواردی بود که در این بازی ناخواسته کار را برای ما سخت کرد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار