تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۵۹۳۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:
کمبودهای ورزش اتومبیلرانی در خوزستان برطرف می شود
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به ظرفیت و درخشش اتومبیلرانی خوزستان در میادین مختلف، کمبودهای زیرساختی این رشته در استان تامین می شود.

افشین حیدری روز جمعه در حاشیه برگزاری رقابت های دریفت قهرمانی کشور اظهار کرد: اتومبیلرانی خوزستان چند سال گذشته از نگاه فدراسیون همیشه جز سه استان برتر کشور بوده و جز معدود استان هایی هستیم که میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را تقبل کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: عملکرد بسیار خوب اتومبیلرانی استان در سطح کشوری و بین المللی ما را مجاب کرد تا اعتبار خوبی برای زیرساخت های این رشته در نظر گرفته شود. 

همچنین با توجه به درخشش ورزشکاران استان سعی می کنیم به زودی یک پیست کاملا استاندارد در اهواز دایر کنیم تا از مشکلات اتومبیلرانی استان کاسته شود.

وی با اشاره به سطح کیفی این رقابت ها و عملکرد شهاب پیشانی دار به عنوان برترین اتومبیلران کشور گفت: حضور یک ورزشکار خوزستانی از کشورمان برای اولین بار در رقابت های جهانی نشان از سطح فنی بالای اتومبیلرانان استان دارد.

حیدری افزود: ما نیز در کنار سایر ورزشکاران استان تلاش می کنیم تا نواقص و معایب تمامی رشته های ورزشی برطرف شود تا شاهد درخشش هر چه بهتر بچه های خوزستان در میادین مختلف باشیم. 

وی در پایان ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان گفت: استقبال پرشور از مسابقات اتومبیلرانی نشان می دهد اگر سرمایه گذاری خوبی در رشته هایی به غیر از فوتبال انجام شود می توان اوقات فراغت جوانان را از طریق ورزش پر کرد.

در ادامه فراهانی رییس کمیته دریفت فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با اشاره به افزایش سطح کیفی رقابت ها نسبت به مرحله قبل گفت: خوشبختانه هیات خوزستان در برپایی این رقابت ها به خوبی عمل کرد و اعتماد ما را برای برگزاری مسابقات در استان های سراسر کشور بیشتر کرد.

وی عنوان کرد: اتومبیلرانی خوزستان در یک دهه اخیر عملکرد قابل قبولی داشته و روز به روز در حال پیشرفت است. با توجه به ظرفیت های این استان و هماهنگی هایی که از قبل به وجود آمد صلاح دانستیم مرحله چهارم این رقابت ها را در اهواز برگزار کنیم که خوشبختانه با استقبال بی نظیر مردم همراه بود.

رییس کمیته دریفت فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری عنوان کرد: آینده اتومبیلرانی کشور بسیار روشن است و با توجه به نفراتی که در تیم های ملی در اختیار داریم می توان شاهد درخشش بیشتر ورزشکاران مان در مسابقات آسیایی و حتی جهانی بود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار