تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۵۹۴۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تردد اهالی 30 روستای فتح المبین شوش با بسته شدن پل شناور با مشکل مواجه شده است
 بسته شدن پل شناور بر روی رودخانه کرخه در بخش فتح المبین شوش تردد ساکنان 30 روستا و شهر فتح المبین شوش را با مشکل مواجه کرده است.

پل شناوری که در مجاورت پل شهید ناجیان در بخش فتح المبین شوش بر روی رودخانه کرخه مستقر شده از روز چهارشنبه تاکنون بر روی خودروها ( روز شنبه ) بسته شده و اهالی برای تردد به شهر شوش ناچار به طی 25 کیلومتر تا پل نادری اندیمشک می باشند.

با آغاز عملیات تعریض پل شهید ناجیان در غرب کرخه و بسته شدن این پل بر روی خودروها از اردیبهشت ماه امسال ، پل شناوری در مجاورت این پل بر روی رودخانه کرخه مستقر شد تا ارتباط 30 روستای بخش فتح المبین به شهر شوش برقرار شود.

بسته شدن پل شناور کرخه بر روی خودروها از روز چهارشنبه گذشته تاکنون مشکلات بسیاری را برای تردد اهالی روستاهای بخش فتح المبین شوش و نیز انتقال محصولات کشاورزی منطقه به شوش موجب شده است.

بخشدار فتح المبین شوش روز شنبه علت بسته شدن پل شناور بر روی خودروها را تعمیر پل به دلیل اسیب وارده به آن بر اثر تردد خودروها عنوان کرد. 

سید جمیل موسوی طول پل شناور را 56 متر با عرض 10 متر عنوان کرد: با اتمام کار مرمت پل شناور این پل از عصر امروز چهارشنبه بر روی خودروها بازگشایی می شود.

پیش بینی شده طرح تعریض پل شهید ناجیان شوش با پیشرفت 70درصدی قبل از سال 1397 به بهره برداری برسد.

پل ناجیان بخش مرکزی و بخش فتح المبین شهرستان شوش را به هم وصل می کند که علاوه برمسیر کاروان راهیان نور و ارتباط چندین شهر و روستا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پل شهید ناجیان مسیر ارتباطی شهر شوش با بخش فتح المبین و 30 روستای این شهرستان و نیز استان ایلام و شهرستان دهلران می باشد و نقش مهمی در انتقال محصولات کشاورزی و دامی به بازار استان خوزستان دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار