تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۵۹۴۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صعود تیم جودوی نفت مسجدسلیمان به باشگاه های آسیا
تیم جودوی نفت مسجدسلیمان با کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر، سهمیه ورود به جام باشگاههای آسیا را کسب کرد.

حبیب ایگدر اظهار کرد: خوشبختانه عملکرد جودوکاران ما در لیگ امسال بسیار درخشان بود به گونه ای که پیش از پایان رقابت ها قهرمانی خود را قطعی کردیم و حتی اگر در هفته پایانی دو بازی خود را واگذار کنیم، قهرمان لیگ هستیم و به مسابقات باشگاه های آسیا صعود کرده ایم.

سرمربی تیم جودوی نفت مسجدسلیمان حضور در جام باشگاه آسیا را فرصتی برای عرضه توانمندی جودوکاران جوان و بومی استان دانست و افزود: قطعا نمی خواهیم در این رقابت ها زنگ تفریح تیم ها باشیم لذا سعی می کنیم نماینده شایسته ای برای کشور باشیم، چون در رقابت های آسیایی به فکر رفتن روی سکو هستیم باید تیم خود را تقویت کنیم، تیم ما در حال حاضر جوانان شایسته ای دارد که توانستند با اقتدار کامل عنوان قهرمانی لیگ ایران را کسب کنند.

ایگدر افزود: با توجه به حضور قدرت های برتر جودوی آسیا نظیر ژاپن، آذربایجان و ازبکستان دراین رقابتهای آسیایی، نتیجه گرفتن کار آسانی نیست لذا اگر بتوانیم تیم خود را تقویت کنیم و از چند بازیکن خارجی و داخلی استفاده کنیم، رفتن روی سکو دور از دسترس نیست.

وی در خصوص مبالغ قرارداد جودوکاران خارجی نسبت به بازیکنان داخلی گفت: با توجه به این که دستمزدهای جودوکاران خارجی نسبت به بازیکنان داخلی کمتر است، می توان برای حضور در باشگاه های آسیا از حضور آن ها استفاده کرد.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان افزود: ما می توانیم بازیکن خارجی با قیمت کمتر و کارایی بهتر جذب کنیم و طبیعتا نتیجه بهتری کسب کنیم البته همه چیز به سیاست و توان مالی باشگاه بر می گردد.

وی افزود: به خوبی می دانیم که سطح کیفی جودوی ایران از سطح جهانی فاصله دارد، لذا اگر بتوانیم چند بازیکن خارجی و چندبازیکن از تیم پاس را جذب کنیم، احتمال نتیجه گرفتن ما در این رقابت ها بسیار زیاد است.

تیم نفت مسجدسلیمان پیش از پایان رقابت های لیگ برتر جودو، عنوان قهرمانی را از آن خود کرده و دو بازی آخر این تیم تشریفاتی است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار