تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۱۵۹۴۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: اگر با این قضاوت‌ها به هدف‌مان نرسیدیم، چه کسی پاسخگو است؟
پورموسوی: اگر با این قضاوت‌ها به هدف‌مان نرسیدیم، چه کسی پاسخگو است؟سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این‌که مخالف قضاوت داوران جوان نیستم ولی انتظار دارم که موقع انتخاب داوران، حساسیت بازی‌ها نیز مدنظر قرار داده شود، گفت: در سه بازی از چهار دیدار نیم‌فصل دوم از داوری متضرر شده‌ایم و اگر پایان فصل به خاطر همین قضاوت‌ها به هدف‌مان نرسیدیم، چه کسی پاسخگوی ما و هواداران فولاد است؟ 

سیداکبر پورموسوی در خصوص وضعیت این تیم، اظهار کرد: خدا را شکر تاکنون فولاد به نتایج خوبی دست پیدا کرده و توانسته‌ایم با قرار داشتن در رده دوم جدول به آن‌چه مدنظرمان است، برسیم. امیدوارم این روند با حمایت هواداران و همچنین همدلی که درون مجموعه است، تداوم داشته باشد. در حال حاضر تمام مجموعه برای رقم خوردن روزهای خوب همدل هستند و کسی کوتاهی نمی‌کند. تمام بازیکنان نیز در اختیار تیم هستند و با تمام وجود تلاش‌ می‌کنند.

وی در خصوص این‌که چرا عبدالله‌زاده که ماندنش در فولاد قطعی شد، برای بازی با گسترش فولاد، تیم را همراهی نداشت؟ عنوان کرد: همانطور که می‌دانید خود عبدالله‌زاده اعلام کرد که می‌خواهد در فولاد بماند و من هم با ارسال نامه‌ای به باشگاه اعلام کردم که او را می‌خواهم و هیات مدیره نیز مصوب کرد که عبدالله‌زاده در فولاد بماند. به هر حال او، پیش از بازی با گسترش فولاد دو جلسه‌ در تمرینات حضور نداشت و به همین دلیل از آمادگی لازم برخوردار نبود و در این‌جا ماند و تمرینات خوبی هم انجام داد. همیشه به این صورت است، آن عده‌ای که همراه تیم به مسابقات اعزام نمی‌شوند در اهواز می‌مانند و زیر نظر یک مربی تمرین می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که بالاخره پیوستن مدافع رومانیایی به کجا رسید؟ گفت: او به لحاظ فنی مورد تایید ما است و اکنون تنها موضوع مشکل اداری مطرح می‌باشد. دو سه گزینه دیگر هم برای خط دفاع مدنظر داریم که ان‌شاءالله تا دوشنبه یا سه‌شنبه، در خصوص آن بازیکنی که باید این جای خالی را پر کند، تصمیم نهایی را می‌گیریم.

وی در خصوص دیدار تیمش برابر گسترش فولاد که به تساوی یک بر یک انجامید و آن پنالتی که سوخت هم عنوان کرد: بازی خوبی بود و اگر آن پنالتی برای ما گرفته می‌شد، به سه امتیاز بازی می‌رسیدیم. من مخالف میدان دادن به داوران جوان نیستم ولی انتظار دارم که موقع انتخاب داوران، حساسیت بازی‌ها هم مدنظر قرار داده شود. 

پورموسوی افزود: ما در سه بازی از چهار دیدار نیم‌فصل دوم از داوری متضرر شدیم و اگر پایان فصل به خاطر همین قضاوت‌ها به هدف‌مان نرسیدیم، چه کسی پاسخگوی ما و هواداران فولاد است؟ ما اکنون در رده دوم جدول هستیم و واقعا انتظار داریم که در چیدمان داوری دقت لازم را داشته باشند و این‌که برای بیشتر بازی‌های ما از داوران جوان استفاده کنند، خوب نیست و نیاز است داوران باتجربه نیز برای ما سوت بزنند. بازی ما با گسترش فولاد حساس بود و بازی حساس با پیکان را هم پیش‌رو داریم. در بازی رفت با پیکان به خاطر بی‌تجربگی داور، گل زده ما در حالی‌که سالم بود، نادیده گرفته شد و گل حریف که خطا بود، به درستی اعلام شد. 

پورموسوی در پایان ابراز امیدواری کرد که امسال تیمش بتواند به آن‌چه حقش است، دست پیدا کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار