تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۵۹۴۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساخت بیمارستان 400 تختخوابی دزفول نیازمند اعتبار است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت:برای ساخت بیمارستان 400 تختخوابی این شهرستان بیش از 520 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

یوسف پریدار روز یکشنبه میزان پیشرفت فیزیکی ساخت این بیمارستان را که در مرحله بتن ریزی است حدود 18 درصد عنوان کرد و افزود:برای ساخت این بیمارستان تا پایان مرحله بتن ریزی 220 میلیارد ریال و برای تکمیل تاسیسات حدود 300 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که امیدواریم با جذب اعتبار به موقع این بیمارستان که از نیازهای ضروری شهرستان دزفول می باشد در مدت سه سال تکمیل شود.

وی اضافه کرد:این بیمارستان با مشارکت مالی 50 درصدی وزارت بهداشت،25 درصدی بنیاد مستضعفان و 25 درصدی بنیاد برکت در حال ساخت است .

پریدار به مشکل ایجاد شده در روند اجرای طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول به دلیل کمبود بودجه اشاره کرد و گفت:به علت کمبود بودجه پیشرفت پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول حدود چهار ماه به عقب افتاده ولی تلاش می کنیم چند طرح بهداشتی و درمانی تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری برسند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در خصوص بیمارستان تامین اجتماعی دزفول نیز گفت:این بیمارستان با بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی روند ساخت را طی می کند.

بیمارستان تامین اجتماعی دزفول به عنوان آخرین بیمارستان وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با پیگیری و تلاش فراوان در سال 94 با تحویل زمین به پیمانکار مجوز گرفت و ساخت آن آغاز شد.

این بیمارستان در چهار طبقه به علاوه همکف در دو بلوک الف و ب در 12 هزار متر مربع در دست ساخت است که طبقه همکف شامل اورژانس و درمانگاه و داروخانه می باشد.

ساخت بیمارستان تامین اجتماعی دزفول با وجود بیش از 250 هزار بیمه شده تامین اجتماعی از مطالبات مردم این شهرستان بوده که تحقق آن نقش مهمی در ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی در شمال استان خوزستان دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار