تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۵۹۵۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مطهری در صحن علنی:
مشکلات پرداخت حقوق کارکنان شورای حل اختلاف تا سال ۹۷ رفع می شود
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:همان گونه که وزیردادگستری در نشسست امروز عنوان کرد،روند پرداخت حقوق کارکنان شوراهای حل اختلاف رو به رشد است و تا سال ۹۷ رفع می شود.

نادر قاضی پور در نشست علنی امروز (سه شنبه 26 دی ماه) مجلس شورای اسلامی پس از توضیحات علیرضا آوایی در خصوص حقوق کارکنان شورای حل اختلاف گفت: بنده از پاسخ وزیر قانع نشدم،اما وزیر را در این باره هیچ کاره می دانم و باید سوال نمایندگان از رئیس جمهور اعلام وصول شود تا آقای روحانی با حضوردر صحن درباره مشکلات موسسات مالی شوراهای حل اختلاف و دریاچه ارومیه به نمایندگان پاسخ دهد و درباره رئیس جمهور رأی گیری شود.

علی مطهری در پاسخ به صحبت های این نماینده گفت:وزیردادگستری هیچ کاره هم نیست،چرا که براساس اصل 160 قانون اساسی وزیر رابط بین سه قوه است و وظیفه پیگیری مسائل را دارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر دولت بودجه را به شوراهای حل اختلاف باز نگردانده ،وزیر باید این موضوع را پیگیری کند تصریح کرد:وزیردادگستری در پیگیری امور نقش دارد،البته آقای آوایی در نشست امروز عنوان کرد که روند پرداخت حقوق کارکنان شوراهای حل اختلاف رو به رشد است و تا سال 97 رفع می شود.
:
:
:
آخرین اخبار