تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۵۹۵۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مکوندی: فعلا تیم‌های سقوط‌کننده مشخص نیستند/شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید در این مقطع زمانی از لیگ هنوز تیم‌ قهرمان و تیم‌های سقوط‌کننده مشخص نیستند، هرچند که پرسپولیس بیشتر از سایر تیم‌ها از شانس قهرمانی برخوردار است
مکوندی: فعلا تیم‌های سقوط‌کننده مشخص نیستند/شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر استمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید در این مقطع زمانی از لیگ هنوز تیم‌ قهرمان و تیم‌های سقوط‌کننده مشخص نیستند، هرچند که پرسپولیس بیشتر از سایر تیم‌ها از شانس قهرمانی برخوردار است. 

بهروز مکوندی در خصوص وضعیت این تیم پیش از بازی با پارس جنوبی، اظهارکرد: پس از برد هفته گذشته برابر پدیده و همچنین اضافه شدن چند بازیکن جدید به تیم، از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری قرار داریم اما هنوز تیم در منطقه خطر است و همه چیز تمام شده نیست. باید تلاش کنیم تا از شرایطی فعلی بهترین بهره را ببریم و در هفته‌های آینده با ارائه بازی‌های بهتر، امتیازهای بیشتری را جمع کنیم تا در نهایت با جدا شدن از منطقه خطر با اطمینان خاطر بیشتر به کارمان ادامه دهیم.

وی در ارزیابی از تیم پارس جنوبی نیز گفت: حریف تیم خوبی است و با توجه به شرایط و امکانات مالی که داشتند، ابتدای فصل بازیکنان خیلی خوبی را به خدمت گرفتند و موفق به کسب نتایج خوبی شدند. آن‌ها توانستند خودشان را در رده‌های بالای جدول حفظ کنند ولی در سه چهار هفته اخیر به چند تساوی دست پیدا کرده‌اند و روند پیروزی‌های‌شان قطع شده است، هرچند که از ارزش‌های این تیم کم نمی شود.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: می‌دانیم که پارس جنوبی تیم قدرتمندی است، ضمن این‌که در نیم‌فصل دوم نیز تقویت شده است. بازی‌های این تیم را آنالیز کرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم شکست دور رفت برابر این تیم را جبران کنیم و با دست پر به اهواز برگردیم.

وی درخصوص بازیکنانی که این تیم در نیم‌فصل دوم جذب کرده است نیز گفت: بازیکنانی که آقای ویسی مدنظر داشت، تقریبا جذب شدند و اکنون نیز از نظر بازیکن و مالی در شرایط بهتری قرار داریم. امیدوارم به روند مثبت‌مان ادامه دهیم و بتوانیم با کار بیشتر، تیم را هماهنگ کنیم و نتایج خوبی به دست آوریم.

مکوندی در پاسخ به این سوال که چرا در نهایت مهدی مومنی جذب نشد؟ عنوان کرد:‌ او مدنظر ما بود ولی باشگاه پیکان خواسته مالی داشت که استقلال خوزستان نتوانست آن را برآورده کند و در نهایت نیز حضور او در استقلال خوزستان منتفی شد.

وی در پاسخ به سوال دیگر که آیا در این مقطع زمانی از لیگ، تیم قهرمان و تیم‌های سقوط کننده قابل پیش‌بینی هستند؟ گفت: تیم‌های پایینی جدول در نیم‌فصل دوم تقویت شده‌اند و باتوجه به این‌که فاصله تیم‌های نیمه پایینی جدول زیاد نیست، امکان جابجایی تیم‌ها بسیار زیاد است و نمی‌توان از اکنون تیم‌های سقوط کننده را پیش‌بینی کرد. در بالای جدول نیز پرسپولیس شرایط خوبی دارد و فاصله‌اش با تیم‌های تعقیب‌کننده‌اش زیاد است و به نظرم اگر شرایط خاصی برای پرسپولیس به وجود نیاید، بیشتر از سایر تیم‌ها شانس قهرمانی دارد، البته فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و تیم‌هایی را در فوتبال دنیا داشته‌ایم که با اختلاف امتیاز در صدر جدول بوده‌اند ولی در ادامه با توجه به این‌که دچار شرایط خاص شدند، قهرمانی را از دست داده‌اند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار