تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۵۹۶۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی :
چرا بازهم برای فولاد داور جوان گذاشتند/رسیدن به پرسپولیس بعید است
رسیدن به پرسپولیس خیلی سخت است ولی به هر حال فوتبال غیر قابل پیش بینی است. اینکه پرسپولیس در ۴ بازی بازنده باشد و سایر رقبا ۴ بازی پیروز شوند و تازه به پرسپولیس برسند، چیز بعیدی است
سرمربی تیم فوتبال فولاد با بیان اینکه انتخاب داوران جوان برای بازی‌های فولاد برایش جای تعجب دارد، گفت: با چیدمان داوری این هفته فکر می‌کنم فدراسیون مقابل ما جبهه گرفته است.

چرا بازهم برای فولاد داور جوان گذاشتند/رسیدن به پرسپولیس بعید است

سیروس پورموسوی درباره شرایط تیم فولاد خوزستان پیش از بازی با پیکان گفت: بعد از بازی با گسترش فولاد و باوجود اشتباهات داوری در آن مسابقه، شرایط تیم خوب است. تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته ایم و تلاش می کنیم هفته به هفته بهتر شویم. امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم سخت تر است ولی آماده بازی با پیکان هستیم.

در سه بازی از چهار مسابقه پنالتی ما گرفته نشد

سرمربی تیم فولاد با اشاره به اشتباهات داوری علیه تیمش در بازی با گسترش فولاد یادآور شد: ما در تمام بازی ها تا به امروز از داوران حمایت کردیم و از باشگاه فولاد هم چیزی جز این انتظار نمی رود ولی چرا در سه بازی از چهار بازی دور برگشت، پنالتی های ما گرفته نشده است. حالا من کاری به اشتباهات داوری در نیم فصل اول ندارم. این برخورد با تیم فولاد که همیشه تلاش دارد با فدراسیون فوتبال در تعامل باشد، درست نیست. من نمی گویم داورها به نفع فولاد سوت بزنند ولی انتظار داریم عدالت رعایت شود.

فدراسیون مقابل فولاد جبهه گرفته است

پورموسوی تاکید کرد: با این چیدمان داوری که برای هفته بیستم انجام داده اند فکر می کنم فدراسیون فوتبال یا کمیته داوران دارد مقابل باشگاه فولاد جبهه می گیرد. داور جوانی را برای ما مشخص کرده اند که قضاوت زیادی نداشته است در حالی که برای سایر مسابقات داوران باتجربه انتخاب شده اند.

اینکه داور جوان انتخاب می کنند برای ما خوشایند نیست

وی ادامه داد: قصد نداریم قصاص قبل از جنایت کنیم ولی انتظارمان این بود که بعد از اتفاقاتی که در این سه هفته، داور باتجربه ای برای بازی با پیکان می گذاشتند که حرف و حدیثی باقی نماند. اینکه همیشه داوران جوان بازی های فولاد را سوت می زنند، خوشایند نیست بخصوص اینکه بازی با پیکان حساس است و به نوعی یک مسابقه ۶ امتیازی محسوب می شود. تیم های بالای جدول می خواهند باهم بازی کنند. ان شاءالله که مشکل خاصی پیش نیاید.

تعمد نه ولی حساسیت ایجاد شده است

پورموسوی در پاسخ به این سئوال که آیا فدراسیون فوتبال تعمدی این کار را انجام می دهد؟ گفت: تعمد نه ولی الان این حساسیت ایجاد شده است که چرا فقط برای بازی های فولاد داور جوان انتخاب می کنند. حداقل در این چند هفته که سرنوشت ساز است داور باتجربه بگذارند. برای بازی رفت با پیکان داور جوانی گذاشتند و متاسفانه گلی که خوردیم خطا بود. یک گل هم زدیم که سالم بود ولی داور مردود اعلام کرد. تشخیص داور نادرست بود. نمی گویم عمدی در کار بوده است ولی اشتباه صورت گرفته است.

حساسیت را از بین ببرند

وی افزود: انتظارمان این بود از باشگاه فولاد حمایت کنند و حداقل برای این بازی داور باتجربه بگذارند. قبول دارم شاید داور باتجربه هم اشتباه داشته باشد ولی الان حساسیت ایجاد شده است و انتظار می رود این حلقه حساسیت را از بین ببرند.

چرا ممبینی و طالقانی از ما حمایت نمی کنند؟

سرمربی فولاد همچنین از هدایت ممبینی و عبدالکاظم طالقانی اعضای خوزستانی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گلایه کرد و خاطرنشان کرد: متاسفانه از آقایانی که عضو هیات رئیسه هستند گلایه دارم. آنها تا الان هیچ حمایت بر حقی از تیم فولاد، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان نکرده اند. در یکی از برنامه های تلویزیونی می دیدم که می گفتند فلانی (سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن) عضو هیات رئیسه است و برای تیم خودش فلان تبصره را ایجاد کرده است در حالی که برای ما اینطور نیست. از ممبینی و طالقانی انتظار می رود از حق فوتبال خوزستان دفاع کنند.

بازی ما عقب افتاد تا بازیکن پیکان به بازی برسد

پورموسوی اظهار کرد: همان موقع که همه حواسها به باشگاه ذوب آهن بود، به عادل فردوسی پور (مجری برنامه نود) پیامک زدم و گفتم بازیکن پیکان هم همین شرایط را داشت. دوستان آن موقع از ما گلایه کردند. بازی ما با پیکان عقب رفت و روز چهارشنبه ITC بازیکنشان صادر شد؛ بازیکنی که یک ماه و نیم با آنها تمرین می کرد و سابقه ملی هم نداشت. به هر حال نمی خواهیم بیش از این حساسیت نشان بدهیم و تمرکزمان را از دست بدهیم. ۱۱ هفته سرنوشت ساز در پیش است و امیدوارم اشتباهات داوری کمتر شود.

حضور مدافع رومانیایی منتفی شد؛ با طیبی مذاکره نکرده ایم

سرمربی فولاد خوزستان درباره وضعیت مدافع اهل رومانی و همچنین احتمال جذب محمد طیبی مدافع تیم القطر گفت: مدافع رومانیایی مشکل اداری داشت و همان هفته گذشته حضورش در فولاد منتفی شد. ما یک جای خالی داریم و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. عجله ای هم نداریم. درباره محمد طیبی هم باید بگویم مذاکره ای با این بازیکن نداشته ایم.

رسیدن به پرسپولیس بعید است

پورموسوی در بخش دیگری از صحبتهایش درباره فاصله ایجاد شده بین پرسپولیس و سایر تیم های لیگ برتری تاکید کرد: رسیدن به پرسپولیس خیلی سخت است ولی به هر حال فوتبال غیر قابل پیش بینی است. اینکه پرسپولیس در ۴ بازی بازنده باشد و سایر رقبا ۴ بازی پیروز شوند و تازه به پرسپولیس برسند، چیز بعیدی است. پرسپولیس تیمی است که از لحاظ فنی جزو بهترین تیم های آسیا است و نفرات خوبی هم دارد. آنها در هر بازی دو، سه بازیکن خود را ندارند ولی به کارشان ادامه می دهند و امتیاز هم می گیرند.

هواداران حداقل ۵۰ درصد ورزشگاه را پر کنند

سرمربی فولاد در پایان گفت: انتظارم از هواداران این است که برای حمایت از فولاد، این هفته به ورزشگاه بیایند و حداقل ۵۰ درصد سکوها را پر کنند. دیدار با پیکان بازی سرنوشت سازی است و برایمان ۶ امتیازی محسوب می شود. ما نیاز به هواداران داریم. ان شاءالله آنها به خودشان سختی بدهند و به ورزشگاه بیایند تا تیمشان را حمایت کنند.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
0
0
دربازی باپیکان اگرداور به ضرر فولاد سوت بزند ویا بخواهد پنالتی نگیرد.وظیفه سرمربی کشیدن تیم وبازی نکردن است.حداقل اینطوری همه حق را به فولاد میدهند.
:
:
:
آخرین اخبار