تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۱۵۹۶۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسوول آموزش اداره کل ورزش خوزستان خبر داد:
افزایش 100 درصدی سرانه فضای آموزش استان
مسوول آموزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که سرانه فضای آموزشی را به میزان صد در صد افزایش داده ایم، گفت: در یک سال اخیر شهرستان های دارای فضای آموزشی را از سه شهرستان به شش شهرستان رسانده ایم. 

فرزانه کرم زاده در مراسم تجلیل از برترین های آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان که امروز (چهارشنبه) در محل این اداره کل برگزار شد، اظهارکرد: طی یک سال گذشته که با عنوان مسوول آموزش اداره کل ورزش خوزستان مشغول به فعالیت شده ام، با چشم انداز روشن و شعار نظارت بر کیفیت و تکیه بر نیروهای انسانی متخصص، 420 دوره و کارگاه دانش افزایی را با همت مسوولان آموزش هیات های استانی و شهرستانی برگزار کرده ایم.

وی بیان کرد: برای اولین بار نیز در استان خوزستان، جلسات هدف گذاری آموزش را پایه گذاری کردیم و 30 دیدار با روسای هیات ها و مسوولان آموزش آن ها نیز داشتیم.

مسوول آموزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: سرانه فضای آموزشی را به میزان صد در صد افزایش دادیم و شهرستان های دارای فضای آموزشی را از سه شهرستان به شش شهرستان رساندیم. همچنین در صدد هستیم که از حداقل فضای در دسترس با مهندسی آموزشی به شاخصه های توسعه فضای آموزشی بیافزاییم.

وی افزود: برای اولین بار در استان خوزستان نیز فضای آموزشی هیات های شهرستانی را ساماندهی کردیم و انشاءالله تا پایان سال، تمام شهرستان های برخوردار استان، ساختارسازی می شوند و دوره های آموزشی را از اهواز خارج می کنیم.

کرم زاده گفت: در بحث تفاهم نامه های آموزشی نیز روند رو به رشد داشته ایم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار