تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۱۵۹۷۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان خبر داد:
پایداری شبکه برق خوزستان علی رغم آلودگی شدید هوا‏
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در یک سال گذشته شبکه انتقال و فوق توزیع برق از پایداری بالایی برخوردار است و مشترکین نگران قطعی برق به خاطر پدیده گرد و غبار نباشند.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان؛ محمود دشت بزرگ اظهار کرد: بعد از بحران بهمن سال گذشته که با قطع مقطعی برق در اهواز و شهرستان های دیگر استان همراه شد، شرکت برق منطقه ای همه ظرفیت های خود را به کار گرفت تا با تلاش شبانه روزی شبکه انتقال و فوق توزیع را در مقابل پدیده گرد و غبار مقاوم کند.

وی ادامه داد: این تمهیدات اندیشیده شده، امروز نتیجه داد و با وجود گرد و غبار بالاتر از وضعیت سال گذشته، شبکه انتقال و فوق توزیع برق منطقه ای با خطری جدی مواجه نشد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان به اقدامات انجام شده در یک سال گذشته نیز اشاره کرد و افزود: از جمله این اقدامات می توان به پوشش عایقی تجهیزات پست‌ های انتقال و فوق توزیع، شستشوی پست‌ها و نیز تعویض زنجیره مقره های سرامیکی با سیلیکونی و همچنین شستشوی مرتب پست ها اشاره کرد.

گفتنی است، همزمان با وقوع پدیده گرد و غبار کم سابقه روزجمعه 29 دیماه، پرسنل شرکت برق منطقه ای خوزستان در آمادگی کامل به سر می برد تا در صورت وقوع خاموشی احتمالی در کمترین زمان ممکن آن را برطرف کنند.
:
:
:
آخرین اخبار