تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۱۵۹۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پيك بهاري از فردا بين دانش‌آموزان سراسر استان توزيع مي‌شود
معاون آموزش ابتدايي اداره‌كل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پيك بهاري ويژه دانش‌آموزان پيش‌دبستاني و مقطع ابتدايي از فردا(سه‌شنبه، 23 اسفندماه) در سراسر استان توزيع مي‌شود.
 
سيده‌فرانك موسوي در گفت‌وگو با  ايسنا  اظهارداشت: به دليل آخرين اخبار در مورد آب و هواي استان در هفته آينده و احتمال تعطيلي مدارس به دليل گرد و غبار، مقرر شد پيك بهاري دانش‌آموزان از فردا به مدت 2 روز، به صورت هم‌زمان، در سراسر استان توزيع شود.

 
وي افزود: پيك بهاري امسال با رويكردي پژوهش محور و بر پايه تحقيق و آموزش و متناسب با سند تحول بنيادين آموزش و پرورش طراحي شده‌است.
 
معاون آموزش ابتدايي اداره‌كل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امسال بيش از 530 هزار پيك بهاري براي دانش‌آموزان مقاطع پيش دبستاني و ابتدايي چاپ شده‌است؛ از اين تعداد 10 هزار پيك بهاري به صورت رايگان به دانش‌آموزان عشايري داده مي‌شود.
 
موسوي با بيان اين‌كه قيمت پيك بهاري امسال 320 تومان است، ادامه‌داد: در محتواي پيك بهاري موضوعاتي چون حفظ سوره‌هاي قرآن، حجاب و عفاف و اطلاع رساني به خانواده‌ها درباره تحول آموزش و پرورش به چشم مي‌خورد.
 
وي يادآورشد: پيك بهاري از ابتداي بهمن‌ماه در مناطق آموزشي استان توزيع شده‌است. مدارس مي‌توانند از فردا پيك بهاري را به صورت هم‌زمان با سراسر استان بين دانش‌آموزان توزيع كنند.
:
:
:
آخرین اخبار