تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۵۹۷۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همه جایگاه های عرضه سوخت در خوزستان به برق اضطراری مجهز است/مردم نگران نباشند
 رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز(خوزستان) گفت: همه جایگاه های سوخت در استان به برق اضطراری (ژانراتور) مجهزشده و در صورت قطعی برق ، عرضه سوخت به خودروهای مردم متوقف نخواهد شد.

سیداسد میرعالی روز شنبه ضمن اعلام آماده باش شرکت ملی پخش فراوردهای نفتی جهت سوخت رسانی در صورت قطعی احتمالی برق افزود:همه جایگاه های عرضه سوخت در حال آماده باش و سوخت رسانی بوده و هیچ کدام از جایگاه ها از مدار عملیات خارج نشده است.

وی گفت: با توجه به وقوع پدیده گرد خاک و احتمال قطعی برق ، همه جایگاه های عرضه سوخت فعال هستند، ضمن آنکه از نخستین ساعات بروز پدیده گرد و خاک ، به همه جایگاه های سوخت اعلام شده به صورت شبانه روز به فعالیت خود ادامه دهند.

میرعالی افزود: در هر جایگاه سوخت طبق دستورالعمل های صادره یک دستگاه ژنراتور آماده به کار تدارک دیده شده که به محض قطعی برق در سرویس قرار می گیرد و تمام پمپ ها و نازل های بنزین فعال می شود.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز(خوزستان) افزود: همه جایگاه های عرضه سوخت ذخیره کافی دارند و مصرف کنندگان با خیال راحت به پمپ بنزین ها مراجعه کنند.

میرعالی گفت: همه نواحی تابعه در شهرهای زیر پوشش آمادگی کامل را برای سوخت رسانی دارند و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

در بهمن ماه پارسال در پی وقوع گرد و غبار فراگیر و قطع گسترده برق ، فعالیت های اقتصادی ، اداری و آموزشی و ارتباطات بسیاری از شهرهای خوزستان از جمله کلانشهر اهواز به مدت 24ساعت قطع شد و مردم با مشکلات زیادی رو به رو شدند.

 امسال همه تصفیه خانه های کلانشهر اهواز امسال نیز به برق اضطراری مجهز شده تا در صورت قطع احتمالی برق ، خللی در تامین آب آشامیدنی مردم پیش نیاید.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار