تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۱۵۹۸۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیکرهای 8 شهید گمنام در دزفول به خاک سپرده می‌شود
مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول از تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر هشت شهید گمنام در این شهرستان خبر داد و گفت:پیکر این شهدا همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در دزفول تشییع و به خاک سپرده می شود.

بهزاد جولایی افزود:پیکرهای مطهر این هشت شهید گمنام دفاع مقدس پس از تشییع در دزفول در تیپ 292 زرهی دزفول ،روستای چغامیش، روستای خیبر و شهر حمزه دزفول به خاک سپرده می شوند.

وی همچنین در خصوص تعداد شهدای گمنامی که تاکنون در شهرستان دزفول دفن شده اند گفت:هشت شهید گمنام در یادمان شهدای گمنام دزفول ، پنج شهید در آرامستان شهید آباد ، 2 شهید گمنام در سردشت،2 شهید گمنام در میانرود و 2 شهید گمنام در صفی آباد دزفول دفن شده اند.

جولایی همچنین گفت:در شهر امام و حوزه علمیه بانوان دزفول نیز هر کدام 2 شهید گمنام دفن شده ضمن اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دزفول متبرک به پنج شهید گمنام است.

چاپ کتاب شهید جوانمرد قصاب در دزفول 

جولایی همچنین از چاپ کتاب جوانمرد قصاب با موضوع زندگی ، سیره و شخصیت شهید عبدالحسین کیانی خبر داد و گفت: این کتاب توسط گروه روایت گران شهدای دزفول نوشته و به در سه هزار نسخه به چاپ رسیده است و از امروز در دسترس شهروندان می باشد.

شهید عبدالحسین کیانی در عملیات فتح المبین به شهادت رسید.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار